You are viewing a single comment's thread from:

RE: Geen sporter? Wandelen is vaak nog beter! (English below!)

in #alldutch6 years ago

Leuke post met goede informatie.

Ik hou vn wandelen integernstellng tot rennen, dat geeft namelijk veel minder druk op mijn ledematen. IOK ben geen lichte jogen en vooral mijn knieën hebben het zwaar te verduren als ik veel ren.

Geef mij maar een goede wandeking en het liefst eentje waar j ook nog de hoogte in gaat.
Je hebt mij in ieder geval overtuigd om straks een lange wandeling te gaan maken. :)

Op de goede gezondheid !

Sort:  

Aha! Ben altijd blij als ik iemand geïnspireerd heb, haha! Ben je echt gaan wandelen uiteindelijk?

En of ik ben gaan wandelen! Het zou zomaar eens mijn nieuwe favoriete bezigheid kunnen gaan worden :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64386.10
ETH 3142.17
USDT 1.00
SBD 3.98