Sort:  

Ja dat kan ook. Er zijn nog meer plekken waar je Guldens kunt kopen. Mijn voorkeur gaat uit naar Guldens in eigen beheer, een wallet op je telefoon of computer. Wanneer je je Guldens in een online wallet hebt staan, zijn ze kwetsbaarder. De online service kan worden gehackt, of fraude plegen.
Ik zeg niet dat dat bij litebit.eu het geval is, maar het is wel iets waar je rekening mee moet houden. Zie de laatste API hack bij Binance. Veel geld bijelkaar trekt altijd foute lieden aan.

Mijn ervaring met Nocks is tot nu toe goed. Wil je meer doen met cryptocurrency dan is het te beperkt, alleen NLG. In dat geval ben je beter af met Litebit.eu
Ik vind Nocks wel overzichtelijk, zeker voor beginners.

Weet je toevallig ook een website met een eenvoudige, doch goede uitleg over de gulden?
Dan zal ik me er eens wat beter in verdiepen.

De eigen website geeft veel informatie, gulden.com. Er staan ook wat filmpjes op youtube waar de initiatiefnemer aan het woord is.
Wat wil je weten?

Mijn antwoord over Litebit.eu moet ik een beetje bijstellen. Bij nader inzien lijkt het alleen mogelijk om tegen marktprijs te kopen en verkopen. Dit is heel ongunstig. Ik heb geen account, dus misschien is er achter de schermen meer te beleven, maar wat ik aan de voorkant zie is handig voor aankoop en eventueel verkoop, maar niet om te day-traden.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58363.73
ETH 2484.43
USDT 1.00
SBD 2.39