You are viewing a single comment's thread from:

RE: Mijn Eerste Stap In Deze Nieuwe Wereld - Mijn Eerste Maand op Steemit - #alldutch

in #alldutch7 years ago

Erg leuk om te lezen. Ook ik heb de nl posts/community pas net ontdekt. Ik kijk uit naar je komende posts met uitleg over steemit. Wat mij betreft hadden ze het wel iets makkelijker mogen maken 😩. Want nu heb ik 1001 vragen.

Je lijkt trouwens een vliegende start te hebben gemaakt. Ik heb maanden nodig om van mijn delegated 15 SP af te komen en dit aantal zelf bij elkaar te sparen. Maar als ik me niet vergis komt je vliegende start door de aanschaf van circa 60SP, toch?

Sort:  

Ik heb inderdaad zelf wat geinvesteerd in sp. Dat heb je goed gezien. Vandaag ga ik weer een nieuwe uitleg maken en ik probeer elke week een nieuwe uitleg te posten.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 53948.70
ETH 2245.46
USDT 1.00
SBD 2.29