You are viewing a single comment's thread from:

RE: De Steemit verwachtingen

in #alldutch6 years ago

Ik was een echte insta-er en nog wel een beetje maar ben ook naar dit nieuwe bedrijf over gestapt. Sta bij het koffie apparaat en zuig alle info van anderen op. Maar moet het combineren met veel andere banen dus das nog een ding. Als virgin op Dtube lukt het nog niet iets te downloaden maar Getting There nooit verwacht maar ben op mijn plek en al meer dan 150 volgers nu nog ff dingen fine tunen en dan denk ik dat mijn voorlopige contract omzet in een vaste baan op de chain.

Sort:  

Hehehe, ik hou van metaforen!!! En eigenlijk kan ik die niet zo goed in het Engels stiekem, dus fijn dat het hier wel gewoon kan :D
Op DTube hoef je niet eens perse iets te downloaden, je kan over het algemeen in mensen zn steemitpost gewoon dingen afkijken. Uploaden lukte bij mij uiteindelijk via Chrome en niet via Explorer.

Hou je tijdelijk contract op de blockchain effe aan, het wordt vanzelf omgezet naar een vast contract na OF 3 jaar, of als je goed werk verricht toch ;))))
Blijf altijd lurken bij het koffie machine, daar worden de beste roddels verteld :D

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 65054.60
ETH 3558.38
USDT 1.00
SBD 2.35