ALLDUTCH JE WAS EVEN AAN MIJN AANDACHT ONTSNAPT....

in #alldutch6 years ago

45033F15-76E1-4ABD-8ECB-567F2816D305.jpeg

Het leven is soms zo druk, met mijn gezin, werk, sporten dan zijn er op Steemit ook nog zoveel challanges, games, wedstrijdjes, je kunt wedden en naaienopmaandag, ja dat kan hier allemaal😉 Maar mijn excuus #alldutch en #alldutchcreations ik heb jullie verwaarloosd. Ik maak het hopelijk een beetje goed door deze inzending.

Ik ben trots op KIKI BERTENS, met haar prestaties op de tennis court. Ze heeft voor een daverende stunt gezorgd bij het tennistoernooi van Cincinnati. De Nederlandse ster won het toernooi door in de finale de nummer 1 van de wereld, Simona Halep, in een slopende driesetter te verslaan: 2-6, 7-6, 6-2.

Deze prachtige foto komt uit de Telegraaf want die lees ik graag @ gabberted zonder koffie dat dan weer wel 😉😉

2227D29D-C2B5-4E2E-A639-8CFCCC55E69B.jpeg

MAAR .... Maar achter elke sterke vrouw staat een top vent dus Raymond Sluiter klasse dat je uit Kiki het allerbeste hebt gehaald, zie je snel weer in Rotterdam !!

En ik ben ook trots MAARTEN VD WEIJDEN .
Hij zwemt gewoon de open water Elfstedentocht van 200 kilometer!! Niet normaal maar voor het Kankerginds like WOW. Mega respect. Hij finished vanavond tussen 23.00 en 23.45 u maar voor mij was je na 1 kilometer al meer dan fantastisch.

Deze kanjers beide op hun eigen sportgebied, doen iets groots, wat zeg ik iets gigantisch!
Het enige dat ik nu hier op het strand van LOULE in Portugal kan doen is het maken van een diepe buiging en daarna doneren:

15C6FD7E-EDC6-4456-BB4D-45160599E0C7.png

Succes @verhp11 met #alldutch followup.

Waar zijn jullie #alldutchies trots op......?

E916091C-A02B-4EB3-8FC0-10B1EB6869B5.jpeg


Have an eximious and warm day!
Lover of Life and L❤️ve in General - @brittandjosie

bri klein.png



I fully support @s3rg3, who is witness with his developer group @blockbrothers for the Steem blockchain. If you want to support them, they would appreciate your vote here.

They build Steemify, a notification app for your Steemit account for iOS.
Get it Here:


Discordmember : #alldutch #steemitmamas

Sort:  

What kind of award has been given to that girl...?

A big trophy and Fame in Our country ! She may be eligeable to be sports star of 2018

@brittandjosie het is steeds leuk om posts in mijn eigen moertaal* te kunnen lezen, groeten.

Het blijft lekker om af en toe even gas te geven in Stoomafblazen 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64513.89
ETH 3155.04
USDT 1.00
SBD 4.00