You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wat als elke beslissing die je neemt je kind gaat kwetsen?

in #alldutch6 years ago

Ik weet als geen ander hoe erg je aan t kortste eind blijft trekken indien je maar mee blijft buigen.. mijn ex bleef ook afhaken tijdens vrijwillige trajecten.. ik had eerder mijn poot stijf moeten houden, voor hij alle macht kreeg.. je hebt wel een beetje gelezen hoe dat uit heeft gepakt. Zoals hieronder gezegd is, hij doet dit zichzelf en haar aan.. succes met overwegen, allemaal lastige zaken..

Sort:  

Lastige zaken blijven dit soort dingen helaas. En makkelijk zal het nooit worden. Ik weet dat ik niet te lang mee moet buigen en ga dit dan ook zeker niet doen. Nou maar hopen dat het juridische gedeelte een beetje soepel gaat lopen, en in dit geval de nog al "vage" en "voor eigen interpretatie" wetgeving gewoon mee werken. Dank je voor je reactie.

Coin Marketplace

STEEM 0.22
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66524.25
ETH 3616.53
USDT 1.00
SBD 2.81