You are viewing a single comment's thread from:

RE: Die goede oude tijd

in #alldutch5 years ago

Oh ik ben het zo met je eens :) Ik mis ook de tijd waar we vroeger gewoon een bepaalde tijd thuis moesten komen, en niemand wist wat je intussen aan het uitspoken was.. vrij ondenkbaar momenteel..

En het strand, echt ik snak ernaar.. nadat we van NL naar Spanje verhuisden, en in de buurt van Granada gingen wonen zaten we niet in het meest gunstige deel van Spanje gedurende de winter. Vanaf of balkon keken we op de besneeuwde top van de Sierra Nevada, en het was daar dus echt koud tijdens de winter.

Nu wonen we in Budapest, waar we ook hete zomers hebben, maar ook erg koude winters. En bovendien wederom geen strand in de buurt. Wel het Balaton meer, waar we in de zomer dan ook wel een paar keer heen gaan, maar het is toch anders dan de lucht opsnuiven die je aan zee hebt.

Volgende stop voor ons word dus indien mogelijk een plek waar we dichter bij zee wonen.. Mag ik vragen hoe lang je al in Nieuw-Zeeland woont?
Het lijkt me prachtig daar, van wat ik heb gezien in reisprogramma's en op foto's...

Sort:  

Wij dachten ook altijd aan Spanje, maar om taal en werkgelegenheid zijn we drie jaar geleden naar NZ vertrokken. We zitten de Bay of Plenty, dus lekkere zachte winters. Altijd goed om te vergelijken en om verschilende plekken te bezoeken/bewonen. Perfect zal het nooit helemaal zijn, maar alles is beter dan dat je stil blijft zitten. Als ik in Europa was gebleven was ik ook naar het oosten gegaan.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 60808.77
ETH 3368.54
USDT 1.00
SBD 2.47