Binance - En Düzgün Borsa

in #binance7 years ago

binance.jpg

Bayağı bir süredir al-sat veya bitcoin saklama gibi sebeplerle (öyle atla deve bir miktar değil) bittrexi kullanıyordum. Son zamanlarda çok sık şikayetler duyuyor veya görüyordum. Kendim araştırınca çok fazla kişinin bittrex ile ilgili sıkıntılar yaşadığını okudum.

Pasaportunu taratıp yollatıp 100 btc çekme limiti açan adamların bile çekim yapamadıklarını, verify et hatası aldıklarını, verify ekranına gidince zaten verify etmişsiniz hatası verdiğini ve support'a ulaşamadıklarını okudum. Support cevap vermiyor, ticketlar yanıtsız kalıyor ve kripto paralarınız bittrex'te rehin kalıyor. Kabus gibi bir durum.

Ben de bunun üzerine araştırıp şu sıra en güvenli olduğunu düşündüğüm Binance borsasına ulaştım. Binance daha önceden bahsettiğim Kucoin gibi Hong Kong merkezli bir borsa. Ancak daha uzun süredir piyasada, bu tarz sıkıntı yaşayan olmamış ve günlük 600 milyon dolar hacmi var. Aslında bittrex'in de 1 milyar dolar civarı bir hacmi ve düşünürseniz inanılmaz büyük bir geliri var ancak verdikleri hizmet rezalet. Bu arada binance'e ne zaman bulaşmış olsam hep kâr ettiğim gibi de güzel bir trade geçmişim var, o yüzden ayrıca sevdiğim bir borsa.

Bunların yanısıra binance'in de kucoin gibi kendi tokenı ve referral programı var. Tokenlar malesef kucoin gibi pay vermiyor ancak fee oranını düşürüyor. Pay verse inanılmaz pahalı olurlardı nitekim günde 600 milyon dolar hacimin getireceği komisyon çok yüksek olacaktır. Tokenlardan ziyade referral programı başarılı bir şey. Bu nedenle, her ne kadar çoğunuz muhtemelen binance'e çoktan üyelik açmış olsanızda açmayanların buradan üyelik açmalarını rica ederim. Bugün olmasa bile ileride belki kullanırsınız ve bana 3-5 kripto faydası olur. Bu arada kendim bittrexte herhangi bir sıkıntı yaşamadım ama dediğim gibi, yaşamadan ayrılmak daha güzel. Gerçi hala transferim tamamlanmış değil ama tamamlanır diye umuyorum. Son bir refresh sonrası, tamamlandı.

Sort:  

Hoş geldiniz Gürhan bey, bir takipçiniz olarak sizi burda gördüğüme sevindim :) paylaşımınızı ''cheetah'' botu ziyaret etmiş. Bu bot çalıntı içeriklerin tespiti için steemit tarafından görevlendirilmiş.

Tavsiyem şu ki: Kendi sitenizde paylaşım yapmadan önce burada yayınlayın ki postunuz çalıntı olarak algılanmasın. @airdroptakibi

Bilmiyordum. Teşekkürler bilgi için.

Merhaba @airdroptakibi,

Steem dünyasına hoşgeldiniz. Yeni bir kullanıcı olarak bilmeniz gereken
birkaç konuyu sizin için derledik.

Kullanım
İçerik üretirken dikkat edilmesi gerekenler
Botlar

Botlarda kullanmanız üzere size 0.002 SBD yolladım. Bazı botları kullanıp yazılarınıza oy almak için bu yazıyı okuyabilirsiniz.

Ayrıca, Steemit Türkiye discord sunucusu üzerinden bize anlık olarak ulaşabilir, tr topluluğuna aktif olarak destek verebilir, merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

@turbot Türk'lerin discord kanalından @emrebeyler'in mucidi olduğu bir bot. Yeni gelenler için adeta klavuz niteliğinde. Sizin için paylaşımınıza bu botu çağırdım. Steemit'i etkin bir şekilde kullanabilmek için Türkiye discord kanalına katılmanızı da ayrıca tavsiye ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63098.94
ETH 2621.87
USDT 1.00
SBD 2.74