Pir pa šnopc v rit, potem pa se pa na smučišče zapodit

in #alkohol6 years ago


Letos sem bil malce večkrat na snegu, kot sem bil v preteklih letih. In posledično sem opazil, da veliko smučarjev z veseljem naredi "pavzo" in gre na en šnopc, ki ga poplakne s pivom. In potem nadaljujejo s smučanjem. Mogoče imam problem s tem zgolj zato, ker ne pijem alkohola, mogoče pa razlog v tem, da vsako leto malce drugače gledam divjake na smučišču, ki si dajo duška.

Razumem, da paše nekaj spiti, ko si na smučanju. Pa vendar bi to lahko počakalo na konec smučanja in ne že na začetek, ko v gondoli ljudje odpirajo prisrčnice, da jih ne bo zeblo. Potem sledi par voženj in postanek ob smučišču v brunarici. In pade runda ...

Smučanje se nadaljuje. Glede na to, da so hitrosti pri smučanju čedalje višje - umetni sneg, karving smučke, kjer je potrebno drugače kontrolirati hitrost, kar pa je v večini primerov "znanstvena fantastika" in predvsem pogum smučarjev, ki so pred tem spili par šnopčkov za pogum. In potem "šus" kolikor leti čez celo smučišče - to, da so tudi drugi smučarji na smučišču je povsem druga stvar.

To, da sem videl le enkrat policiste na smučišče v tej sezoni, mi ni ravno všeč. Pa ne zagovarjam "inkasanstva", vendar je dejstvo, da je na smučišču veliko ljudi, ki smučajo vsak po svoje. Nekateri obvladajo, drugi malce manj. In pod vplivom alkohola je vse skupaj drugače. Verjetno sicer obstaja dovoljena količina alkohola v krvi, ki jo izmerijo policisti na smučišču, vendar bi meni osebno bilo bolj všeč, da ne bi alkohol sodil na smučišče. Lahko po smučanju, ko sezuješ pancerje - mogoče pa jaz samo ne štekam vsega tega in se ne zavedam, da je smučanje pod vplivom alkohola oh in sploh ... Se motim, kajne?

Na spodnji spisek, kaj sovražim na smučišču sedaj dodajam še eno točko:

  • sovražim alkohol na smučišču
  • sovražim gužve – čakanje v vrsti pred žičnicami me ubija!
  • sovražim ljudi, ki se rinejo v vrstah – ker s tem profitirajo natanko 22 sekund življenja!
  • sovražim smučarje, ki ne znajo kontrolirati hitrosti, vendar jim je hitrost vse!
  • sovražim objestneže na smučiščih, zaradi katerih se izogibam domačim smučiščem!
  • sovražim zelo zelo drage karte na smučiščih, kjer dobiš za veliko denarja malo “muzike”!
  • sovražim parkiranje daleč stran od smučišča in hojo v “pancerjih” po asfaltu!
Pir pa šnopc v rit potem pa se po smučišču podit
Pir pa šnopc v rit potem pa se po smučišču podit


Posted from my blog with SteemPress : https://www.had.si/blog/2019/02/26/pir-pa-snopc-v-rit-potem-pa-se-pa-na-smucisce-zapodit/

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 59696.83
ETH 2363.30
USDT 1.00
SBD 2.55