Ali Ağaoğlu Nasıl Zengin Oldu? İşte Başarı Hikayesi..

in #ali6 years ago (edited)

Sürekli sosyal medyada, dergilerde, televizyon kanallarında görmekteyiz Ali Ağaoğlu'nu. Sizce sektörü inşaat olan Ali Ağaoğlu nasıl başarılı oldu? Bunların hepsini sizin için derledim.

Ali Ağaoğlu lise yıllarından bu yana ticaretle iç içe olan birisidir. Lisenin ardından inşaat sektörüne giren Ağaoğlu'nun, yenilikçi bir yapıya sahip olduğu bilinir. O dönemlerde Ağaoğlu Şirketler Grubu'nu kurdu. Lise yıllarında inşaat ihalesine girdi ve kazandı. Ali Ağaoğlu ve şirketinin bugüne kadar tamamlamış olduğu inşaat boyutu 2 milyon metrekareyi aştı. 2009 yılı sonlarında toplamda 10 bin adet inşaatı bitirip teslim etti.

Ağaoğlu Şirketler Grubu'nun toplam geliri 2010 yılında 1.5 milyar dolara kadar ulaştı. İnşaat sektöründe bulunmalarına rağmen enerji ve turizm sektöründe de şirketi pay sahibi. 2012 yılında ölçümlenen sayıya göre 12 bin kişinin Ağaoğlu şirketinde çalıştığı biliniyor.

Sürekli babasını öven ve onun izlerinden giden Ali Ağaoğlu şöyle ifade ediyor; ''Babam benim liderim olmuştur. Arkadaşlarım iki tarafta gezerken ben mühendislerin yanına gidiyordum. Çalışma şevkimi ve hırsımı babamdan aldım. Ama hiçbir zaman hırsım aklımın önüne geçmemiştir. Babam ''Parayı başının üzerine alırsan paranın ağırlığı seni çökertir, ama parayı ayağının altına alırsan seni yüceltir.'' sözü hayat felsefem olmuştur.''

Yaptığı projeler hakkındada Ağaoğlu şunları söylemekte; ''1980'li yıllarda toplu konut projeleri patlamaktaydı. Binlerce konut yaptım. Fabrikalar kurdum ve 1988 yılında turizme girdim. O zamanın şartlarına göre binlerce konut yaptım. Türkiye'deki en büyük tuğla fabrikaları benimdir.'' Ağaoğlu daha çok My Consept projeleriyle tanındı. Ama daha öncesinde de 300-400 konutluk büyük projeler yaptı. My Consept hakında da birkaç cümle bilgi veren Ağaoğlu; İnsanlar için konut başını sokabileceği bir yer iken My Consept ile bir yaşam biçimi ve statü haline geldi. Bu projelerde en büyük problem arazi bulmaktır. Arazi de zaten bende mevcuttu. O yüzden hızlı bir şekilde büyüdük.'' dedi.

Vaktinizi ayırıp yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim...Ali ağaoglu nasıl zengin oldu.jpg

Sort:  

Congratulations @stealth34, you have decided to take the next big step with your first post! The Steem Network Team wishes you a great time among this awesome community.


Thumbs up for Steem Network´s strategy

The proven road to boost your personal success in this amazing Steem Network

Do you already know that awesome content will get great profits by following these simple steps that have been worked out by experts?

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63475.77
ETH 3117.23
USDT 1.00
SBD 3.94