You are viewing a single comment's thread from:

RE: 7-Day Music Challenge: Your Top Albums - #2 You Want Some of This?

in #albumchallenge6 years ago

JJ tohle je vtipnej týpek taky se vždycky zasměju když ho vidím... uf to jsem zvědavej jestli to sbastím... protože momentálně poslouchám úž nějakej čas jinej styl než dřív... :) a hlavně je těžký vybrat něco top...

Sort:  

Výběr byl těžký i pro mě, protože nejsem zaměřená jen na pár kapel, ale poslouchám víceméně vše. Takže začlo pátrání po autorech, kteří se v mém playlistu opakují a pak z toho nějak vytřískat ty alba.

A chápu, člověk se vyvíjí. Úplně se vidím jak budu v budoucnu jako stará bába poslouchat dechovku. Ale stejně věřím, že máš ve svém repertoáru něco originálního :) Tak doufám, že teda něco zbastlíš! :D

Včera jsem na to koukal a na spootify v playlistech mám skoro samí singly, který ani nevyšli na nějakém albu :-/
No nicméně příští tejden jedu na služebku, tak se do toho pustím až pak :)

Taky se mi blbě hledalo. Taky v něm mám víc singlů než písniček z alb, tak prostě improvizuju :D Některé singly je prostě škoda nezmínit
A jasné. Já si počkám :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62625.86
ETH 3333.11
USDT 1.00
SBD 2.47