You are viewing a single comment's thread from:

RE: 7-Day Music Challenge: Your Top Albums - #2 The Eminem Show

in #albumchallenge6 years ago

Jakoze ani jedna z tych troch nie je uplne moja najoblubenejsia...ale ako album ako celok som tento pocuval najviac, asi aj preto, ze bola doba cedeciek a ked uz som mal album, tak som ho pocuval cely...teraz si clovek albuum vypocuje raz a vyberie najlepsie do nejakeho general playlistu..aspon tak to robim ja...vseobecne od eminema mam radsej 2009+..btw tvoj vyber odobrujem :D mne sa fakt hrozne moc jeho pesniciek paci, nemozem asi ani vybrat par...uz som trikrat zacal pisat nejake a vzdy som musel vsetko vymazat, bo ich proste bolo kopu :D Btw dnes ho cely den pocuvam v praci :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 62487.83
ETH 3340.96
USDT 1.00
SBD 2.46