Aşıklar Sıçraması “Jane’nin Joseph’e olan tek taraflı aşkı.”

in #albion5 years ago

Şelaleye nasıl gidebilirim? diyorum
Adam önce şöyle bir ayaklarıma bakıyor ve bu sandaletlerle mi? Diyor.
Evet diyorum.
Adam tuhaf tuhaf yüzüme baktıktan sonra yolu tarif ediyor.

4639-1024x768.jpg

Adamın bana acıyarak bakmasından Albion Falls’e gitmenin o kadar da kolay olmayacağını anladım. Fakat Toronto’dan Hamilton’a trenle, Oradan da Albion Falls’a 3 toplu taşıma aracı değiştirerek gelmişken ve tepeden suyun şırıltısını duyarken, içimden ne kadar uzak yada zor olabilir ki dedim.
Adam yaklaşık 3 km bir yol olduğunu bunun bir kısmının patika olduğunu söylemesi beni durdurmadı.
Diğer kısmında yol olmadığını söylemeyi ya unuttu yada ben anlamadım sanırım
Bir patika yola girdim başladım yürümeye, Öyle bir ıssızlık, öyle bir ıssızlık ki anlatamam. Koca dünyada daracık patika bir yol var, bir de ben varım gibi. İn cin top oynuyor.

Ama yürüme konusunda sıkıntı yok dümdüz bir yol adamın abarttığı gibi sandaletler de beni rahatsız etmiyor. Yolun etrafındaki ağaçlar karşılıklı bitki tünelleri oluşturmuş.
Suyun sesini duyuyorum, yol üstüne seyir tepeleri koymuşlar. Bazılarına tehlike işareti koydukları için çok yaklaşamıyorum. İçimden adamda ne abarttı diye geçirerek yola devam ediyorum.
Arada bir telefonuma bakıyorum telefon çekmiyor. Bu biraz tedirgin edici tabi.
Bir bir buçuk km gittikten sonra geniş bir vadiye geldim ve tabelalar beni geldiğim yolun yaklaşık 500 metre altından ters istikamete çevirdi. Yani geldiğim yolun 500 metre kadar altından geri dönüyorum... Devamı için: http://www.deraylaortakrota.com/2018/12/14/asiklar-sicramasi-albion-falls/

Sort:  

Hello @derayla! This is a friendly reminder that you have 3000 Partiko Points unclaimed in your Partiko account!

Partiko is a fast and beautiful mobile app for Steem, and it’s the most popular Steem mobile app out there! Download Partiko using the link below and login using SteemConnect to claim your 3000 Partiko points! You can easily convert them into Steem token!

https://partiko.app/referral/partiko

Congratulations @derayla! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemFest⁴ - Meet the Steemians Contest
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63410.49
ETH 3058.61
USDT 1.00
SBD 3.99