Luftë për Pushtet

in #albanian7 years ago (edited)

Bota ështe ne luftë për pushtet , ne Shqipëtarët do ta mësojm kur lufta te ketë mbaruar - Sa më shumë përdorët një monedhë aq më i fortë është ai shtet pasi i jep të drejtën të printojë më shumë pa shkakëtuar inflacion të lartë , për këtë arsye Amerika është shteti me i fuqishëm në botë momentalishtë dhe për këte arsye Kina kërkon qe Renminbi kinez te përdoret sa më shumë ne shkëmbimet tregëtare . Asnjë shtet nuk ka interes qe populli i tyre te përdorë Kryptomonedha dhe do ta luftojën në cdo menyrë , por unë jam pozitivë pasi e reja gjithmonë e mund të vjetrën , Gjithësesi ky sistem i ka ditët e numeruara pasi i shërben vetëm të pasurëve për tu berë më të pasurë por edhe sepse matematikishtë ështe i pamundurë të vazhdoj gjatë pasi borxhi ka kaluar me 300 % totalin e parave ne qarkullim : Shqip: Investors & Trader -
WorldDebtToMoney (1).gif

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56836.82
ETH 2341.45
USDT 1.00
SBD 2.41