Kam parë shumë njerëz që blejnë

in #ajsjs2 years ago

Mirë se vini në lojën e blerjeve pasi ky është postimi juaj i parë i blerjeve.

Me aq sa mund të shoh produktin e postimit tuaj, i kuptova të gjitha
Shtatë do të jenë më afër avullit.

Megjithatë, produktet që keni blerë janë të gjitha gjëra shumë të rëndësishme dhe të nevojshme.

Duke parë blerjet tuaja, më duket se keni blerë aq sa keni nevojë dhe mendoj se kjo është më e mira.

Kam parë shumë njerëz që blejnë më shumë se sa kanë nevojë.Mendoj se duhet të blej aq sa duhet pa e humbur.

Zyhock me shpresë do të shtojë shumën tuaj totale në postimin tuaj të ardhshëm të blerjeve dhe do ta konvertojë atë në Steam dhe USD.

Faleminderit për blerjet tuaja të bukura dhe për ndarjen me ne.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64647.93
ETH 3160.25
USDT 1.00
SBD 4.09