Current - CRNC Airdrop - (Temel dayanağı olan güçlü bir fikir, mutlaka bakmanızı tavsiye ediyorum).

in #airdrop6 years ago

Capture.PNG

Current CRNC Nedir?

Kendisi Amerikan menşeli, Blockchain tabanli Multimedya Ekosistemi.

Steemit'e benzer olarak sosyalleşmeyi baz alan ve ama Steemit'den farklı olarak da sadece Video izleyerek para kazanabileceğiniz bir Airdrop. Ben inceledim ve kısacası gerçekten basit ve mantıklı göründüğü için sizlerle de paylaşmak istedim ki, çam sakızı çoban armağanı belki kazancımız da birbirimize de katkımız olur... Zira birbirimizle paylaşmak ve yardımlaşmak gerekli.

Bana kalırsa gerçek hayatta yer edinebilecek, tutacak bir proje.

Capture2.PNG

Özelliklerini sıralamak gerekirse:

1- Erc20 tabanlı ve Ethereum ailesinden geliyor.

2- Başlangıç fiyatı 24 Cent olarak görünmekte.

3- 1 milyar Token var. 350 milyon Token satışa sunulacak.

4- Satışa sunulan miktarın %40'ını satıp 36 milyon dolar gelir elde etmeyi amaçlıyorlar.

Kısacası gerçekçi görünüyor.

Capture4.PNG

Peki, nasıl yapılır/nasıl üye olunur?

Eğer aşağıdaki linkten üye olursanız bana da destek olmuş olursunuz, eğer olmazsanız da canınız sağ olsun.
Ayrıca Üye olduktan sonra aktivasyon için mail adresinizi aktive etmeyi de unutmayın arkadaşlar.

Değerlendirme:

Risk: Sıfır. Kaybedeceğiniz bir şey yok.
Harcayacağınız Efor: Minimal.
Hype: Çok yüksek, bu avantaj. Çünkü sisteme girmeye gönüllü çok fazla insan var ki, bu da Telegram grubunda da açıkça görülmekte zaten.

Sonuç: Bana kalırsa kesinlikle üye olup, denemekte yarar gördüğüm bir sistem.

Hepinize bol kazançlar arkadaşlar.

https://referral.current.us/?mwr=6402-b70fe102

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67271.13
ETH 3515.41
USDT 1.00
SBD 2.70