Airbrush Artist ; Nederland Haarlemmermeer

in #airbrush7 years ago

Hoiii Allemaal!!!

Ik ben hier nieuw en ben benieuwd wie ik hier allemaal tegen kom.
Zal mij even voorstellen ; ben airbrush Artist uit de Haarlemmermeer!
Een goede vriend heeft mij Steemit aangeraden om mijn werk via dezen weg te laten zien.

Het is voor mij allemaal nieuw en moet nog alles uitvinden hoe het werkt.

Maar wil via dezen laten zien wat airbrush is, wat het ermee kan.
Hoe ik het via stappen iets opbouw, denk maar aan Photoshop.
Laag op laag totdat je werk af is!.

Wat ik zelf graag doe is Freehand, alleen geen hulpmiddelen en geen kwasten, potloden.
Ik gebruik alleen me airbrush, gum, kras technieken .
In loop van tijd zult u het wel zien, dan weet ik ook hoe het hier werkt.
Groetjes
Gvs

FB_IMG_1499129401682.jpg

FB_IMG_1499129227544.jpg

Sort:  

Liked and followed :)

Welkom op Steemit! Ik hoop dat je het net zo leuk vind hier als mij en dat je werk door velen bewonderd mag worden! \☺/

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57908.48
ETH 2913.17
USDT 1.00
SBD 3.61