гісторыя кахаючага мужа да яго wifeOnce, ёсць муж, як

in #agam7 years ago

Гісторыя мужа, які любіць сваю жонку.

Гэта гісторыя кахаючага мужа да яго wifeOnce, ёсць муж, які глыбока закаханы ў сваю жонку, муж асцярожна паводзіць сябе з жонкай, размаўляючы з поўным пяшчоты і любові, усе жаданні яго жонкі запоўненыя з любоўю. Але ў сям'і ёсць нешта крыху дзіўна, калі муж сказаў А, то жонка адказала B, калі муж сказаў Б жонка кажа А. ўзнікаюць муж падазрае сваю жонку, што яго жонка мае засмучэнне слыху.

З нервовым пачаць муж быў зьбянтэжаны, каб спытаць яго жонку лячыць лекар баяцца злавацца, баючыся неразумення, і баіцца пакрыўдзіць яго жонку. дзень за днём, прыняты без змен, пакуль муж не вырашыў пайсці да самога доктара, не даводзячы яго wife.Arrive ў кабінеце ЛОР лекара. Муж сядзеў насупраць стала лекара, як ён сказаў. "Г-н. Доктар, я знаходжуся тут, каб пракансультавацца, у апошні час страты слыху маёй жонкі, але ён не можа прыйсці сюды, таму што я баюся, што ён будзе злавацца пазней. Калі лекар можа даць мне лекі, дайце мне купіць яго пазней «доктар спытаў:"? Якое бягучы стан жонкі бацькі " Муж адказаў: «Калі глядзець з боку гэта, здаецца, добра.
«» Прыходзіць Ці кроў з вушэй? »На пытанне ўрача." Baseball сэр "адказаў муж." Будзь жонка бацькі новай аварыі ці дрэнна жорсткі раней? "Працяг лекара." Бейсбол таксама пакет "сказаў муж.

лекар прыйшоў да высновы: «прабачце, сэр, я магу дыягнаставаць, калі вы прынесяце сваю жонку тут, дазвольце мне праверыць асабіста.» Муж пачаў блытацца і сказаў: «О, не, гэта немагчыма, сэр, можа лекар проста даць мне некаторыя ? лекі для свайго роду болі ў вуху, без таго, каб праверыць сваю жонку прама «Doctorpun сцвярджала:" я магу даць лекі, калі вы ведаеце, што гэта за хвароба, "муж дадаў блытаніны, шукае далейшыя ідэі, сказаў:» ці магу я праверыць мае жонка спакаваць, каб пераканацца, што ён боль у юсе, якой, дазвольце мне практыкаваць дома пазней «лекар пачынае думаць і дае простае рашэнне і тлумачыць мужу:" .. Ну, я тлумачу наступнае, як праверыць яго Па-першае, паспрабуйце называючы сваю жонку з адлегласці 10 метраў, калі не чуюць, ідуць на 1 метр і патэлефанаваць з адлегласці 9 метраў, калі да гэтага часу не чуў як працягваюць падыходзіць да вашай жонцы, заклікаючы кожнага наперад на 1 метр.

І калі ваша жонка чуе толькі метр азначае, што ваша жонка сапраўды EARACHE. «» Ну, сэр, я хутка практыкаваць дома ». Сказаў муж, як ён паспяшаўся пакінуць пакой лекара.

Па прыбыцці дадому, муж чакаў падыходнага моманту, каб практыкаваць тое, што ён паказаў лекар. страх яе пацярпелі ад яго. Да таго часу, пакуль ён не прыйшоў раніцай пасля сняданку, муж пачаў practicing.He сталі называць з адлегласці 10 метраў: «ма ... мама ..». патэлефанаваць мужу асцярожна. але не answer.stepped 1 метра наперад не падышоў да сваёй жонцы: «ма .. мама ....». да гэтага часу не answerthe муж працягвае рухацца наперад 1 метр, каб заставацца на адлегласці 2-х метраў: «Маа .. мама ...» Nil, да гэтага часу няма адказу з яе mouth.In ня роспач мужа высунуў на адлегласць 1 метр з яго жонкай : "Маа ... мама ...". затым з адлегласці 1 метр быў пачуты адказ ад жонкі з трохі злосным тонам: «што клямка .. з ужо мама адказала" так ра .. я ра .. "tetep Аджай выкліку працягваюць называць» Dam !! ... Імгненна ён выйшаў халодны пот з далоні яго мужа, ён зразумеў, што гэта была оталгия не яго жонка. Цяпер ён ведае, што яго ўласныя вушы павінны быць правераны.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 58447.11
ETH 2624.03
USDT 1.00
SBD 2.45