You are viewing a single comment's thread from:

RE: Blog: What started as a normal day at work 🚗

in #adsactly6 years ago

Jezus Remy gozer wat ben ik geschrokken, ik weergevonden niet watik moet zeggen. Ja wel wat fijn dat er mensen zijn zoals je reddende engel en wat goed dat jij toch nog 112 hebt gebeld, ik hoop dat je goed nieuws krijgt en natuurlijk vergeten we je niet,
Sterkte en tot snel,
Gr britt

Sort:  

Sorry voor de schrik😔
Maar niks laten weten was ook niet handig... straks denken mensen nog dat ik Steem opgeef😱

Goed nieuws nog niet direct, uitzieken die ontsteking en vitamine D weer op niveau krijgen. Gisteren (jaja die werken ook op zaterdag) een arbo arts over de vloer gehad. Morgen gesprek met mijn manager telefonisch hierover. Maar schrok van wat de arbo arts adviseerde...

Posted using Partiko iOS

Die zei, niet werken? Ik dm ff

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63706.08
ETH 2615.50
USDT 1.00
SBD 2.82