You are viewing a single comment's thread from:

RE: My Actifit Report Card: Breaking Bad

in #actifit5 years ago

Jedna věc je při vší krátkosti neocenitelná. Nikdy není na vlasech poznat, že jsi se zrovna probudil.
Jednou jsem takhle usnul na volantu. Sice jsem měl také krátký střih, ale odhadem půl hodiny jsem měl na čele otisknutý část názvu IVECO. Teď se mi to už nestane. Na středové konzoly volantu je nyní klakson.


!BEER
!trdo

Sort:  

Congratulations @xlisto, you successfuly trended the post shared by @jjprac!
@jjprac will receive 0.06980175 TRDO & @xlisto will get 0.04653450 TRDO curation in 3 Days from Post Created Date!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

No vida, tak to je šikovný zlepšovák od výrobce :-D

Krátké vlasy jsou bezúdržbové, to se mi taky líbí, rozcuchání už je minulostí ;-)

!BEER

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63211.44
ETH 2631.43
USDT 1.00
SBD 2.71