My Actifit Report Card: sierpnia 16 2018

in #actifit6 years ago (edited)

Czternasty dzień z aplikacją Actifit

Czyżby coś się zmieniło w głosowaniu bota Actifit? Ktoś coś wie w tym temacie?
Od kilku dni korzystam jedynie z neta w telefonie, i nie jestem w stanie znaleźć info, ale widzę, że jakoś zmieniły się zasady głosowania. Dwa dni temu dostałem głos mimo, że nie wykonałem 10000 moves.

14431
Cycling, Daily Activity, Walking

Sort:  

Hejka. Od samego początku głos z konta @actifit dostaje się po przekroczeniu 5000 kroków. Wraz ze wzrostem kroków o tysiąc dostaje się głos z większym procentem, aż do osiągnięcia 10000 kroków. Powyżej 10k kroków głos jest już maksymalny i taki sam niezależnie czy zrobiłeś 10001 kroków czy tez 51234 kroki :)

Super, dzięki za odpowiedź. Częściowo mi sprawę wyjaśniłeś ( nie wiedziałem, że bot głosuje już od 5 k kroków).
Przeglądając swoje wcześniejsze posty, zauważyłem, że ostatnio wcale nie otrzymałem głosu od Actifit, a zrobiłem ponad 10k kroków - jesteś w stanie to wytłumaczyć?

Sprawdziłem twego posta z 11.08. Wszystko na pierwszy rzut oka wygląda prawidłowo, tagi nadane prawidłowo... nie mam pojęcia, dlaczego Cię nie zupvotował... jedyne co mi przychodzi do głowy, to że wtedy coś się musiało coś w bocie zepsuć :)

Congrats! You just reached the top level milestone via using Actifit fitness tracker and provided Proof of Activity!
You accordingly gained 100 Actifit tokens for attaining 14431 steps!
You also received an 6.34% upvote via @actifit account.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63064.93
ETH 2468.39
USDT 1.00
SBD 2.55