You are viewing a single comment's thread from:

RE: Daily Raport... [PL] fotograficzne podsumowanie roku / [EN] photographic summary of the year

in #actifit5 years ago

Zdjęcia wyjątkowe. Masz talent.
Tobie również samych sukcesów w życiu prywatnym jak i w zawodowym. Obyś w następnym roku dalej pisał tak ciekawe artykuły jak w tym. Nie wszystkie udało mi się przeczytać ale większość napewno chodź miałem duże zaległości ponieważ dołączyłem dopiero w grudniu. Cieszę się, że mogłem Cię poznać i mam nadzieję że będę mógł się jeszcze wiele od Ciebie nauczyć.
Moja babcia zawsze życzyła mi zdrowia. Mówiła, że jak zdrowie będzie to wszystko będzie więc i ja Tobie tego życzę.

Sort:  

Dzięki, również zdrowia życzę i dużych zarobków na STEEM i wszystko w SP pakuj by żyło się lepiej

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61472.96
ETH 2381.86
USDT 1.00
SBD 2.56