Moja karta Actifit: 18 września 2018

in #actifit6 years ago (edited)

Oto mój pierwszy post opublikowany przy pomocy aplikacji @actifit. W dniu dzisiejszym kroki nabijałem poprzez wspólny spacer z @jullekofficial oraz poprzez spacer z moim psem. Mógłbym co prawda wyciągnąć więcej, ale rok szkolny nie pozwala mi na częstsze chodzenie z telefonem w ręku, z resztą uważam, że nie jest to słaby wynik jak na pierwszy raz ;)

5766
Daily Activity,Running,Walking
Height
170 cm
Weight
55 kg
Body Fat
%
Waist
cm
Thighs
cm
Chest
cm

Sort:  

No wkońcu się zdecydowałeś

@resteemator is a new bot casting votes for its followers. Follow @resteemator and vote this comment to increase your chance to be voted in the future!

ty, jak to działa wytłumacz mi proszę

Po prostu pobierasz aplikacje Actifit ze sklepu play lub appstore a tam nabija Ci punkty za które później możesz otrzymać upvote od aplikacji na poście

Posted using Partiko iOS

Congrats! You just reached level 2 milestone via using Actifit fitness tracker and provided Proof of Activity!
You accordingly gained 20 Actifit tokens for attaining 5766 tracked activity!
You also received an 0.79% upvote via @actifit account.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63064.93
ETH 2468.39
USDT 1.00
SBD 2.55