My Actifit Raport Card: October 9 2019

in #actifit5 years ago

Wczorajszy dzień niby ciepły ale jednak w lesie zimno. Mimo wszystko przyjemnie było pospacerować.

Od dzieciństwa chodziłem po tym lesie, myślałem że znam go jak własną kieszeń. A tu niespodzianka, w środku lasu trafiłem na drogę której kiedyś napewno nie było. Postanowiłem pójść i sprawdzić dokąd mnie zaprowadzi. Była wąska jak dla samochodów i strasznie rozjechana, myślałem że przez fanów quadów. Ale nie po kilkunastu metrach trafiłem na 3 luksusowe domy i jeden w budowie. Pomyślałem że to trochę dziwne.
Zapytałem taty on w sunie się tu urodził i ten las zna lepiej odemnie. Okazało się że są to domy należące do członków rządu. Za czasów PRL-u odbywały się tu ekskluzywne spotkania ;).

Ciekawe co teraz się tu dzieje🤣.

4649
Walking

Sort:  

Ten w budowie, to budują dalej, są jakieś maszyny, czy po prostu nie jest skończony? Zrobiłeś jakieś zdjęcia tych budynków?

Uwaga testuję:

@tipu curate

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58656.89
ETH 2307.72
USDT 1.00
SBD 2.48