You are viewing a single comment's thread from:

RE: My first Actifit Report Card // Mój pierwszy Actifit Raport || 03.08.2019

in #actifit5 years ago

Właściwe podejście do tematu, szczególnie, że i tak musisz z psem wychodzić, zawsze coś się nabije. A jakbyś miał lenia to psu do obroży telefon przyczep :D

Sort:  

Appkę ściągnąłem dzisiaj wieczorem stąd taki wynik, ale ogólnie chodzę dużo. Mój wbudowany krokomierz w telefonie mówi o 8 tys kroków dzisiaj i tak zwykle właśnie koło 10 tys robię, ale tak jak mówisz zawsze się coś nabije a i dzień można z grubsza opisać 😉

Telefon do obroży mówisz 🤔 w sumie, czemu nie 😋

Posted using Partiko Android

Telefon do obroży mówisz 🤔 w sumie, czemu nie 😋

Wiesz ja psa nie mam, ale myślę sobie, że jak pies większy od chomika to powinien sobie poradzić :D

Mój da radę 😁

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57292.40
ETH 3073.43
USDT 1.00
SBD 2.32