Football Manager 2018 - Powrót na szczyt A.C. Milan

in #acmilan6 years ago

1. SEZON

Postanowiłem zacząć karierę AC Milanu w Football Managerze 2018.Chciałem by ten klub znowu wyszedł błyszczał w światowej piłce jak kiedyś. W 1 sezonie dopiero w lutym


Udało mi się wtedy zająć 2 miejsce w Serie A.

2. SEZON

Natomiast w 2 sezonie "moi" chłopcy zaczęli bardzo dobrze, od zwycięstwa w 1 kolejce z Juventusem.!

Po tym odnosiłem praktycznie same zwycięstwa w Serie A. Nadszedł mecz z PSG w grupie Ligi Mistrzów, skończyło się to wynikiem 5-1 dla klubu z Paryża. Awansowałem do pierwszej rundy eliminacyjnej z 2 pozycji z dorobkiem 10 punktów (3 zwycięstwa, 1 remis i 2 porażki).Nadszedł kolejny mecz derbowy z Juventusem, również wygrałem, ale tym razem z przewagą 2 bramek.

W LM przeszedłem MAN UTD, Liverpool, Arsenal.

W Finale zmierzyłem się ponownie z paryżanami.Od 1 minuty przegrywałem 0-1, w 24 minucie Ricardo Rodriguez dostał czerwoną kartkę. Na początku 2 połowy Mbappe posłał piłkę do bramki i już przegrywałem 0-2, ale się nie poddawałem. 5 minut później Calhanoglu zdobył bramkę, i 4 minuty przed końcem regulaminowego czasu gry strzelił mój najlepszy transfer, Arthur na 2-2.W Dogrywce Nikola Kalinić posłał 2 razy piłkę do bramki,a Borini "tylko" raz.

STATYSTYKI + SKŁAD

Po prostu dominacja Serie A.





NIE SKOŃCZĘ TEJ KARIERY DOPÓKI NIE ZDOBĘDĘ POTRÓJNEJ KORONY I NIE OBRONIE LIGI MISTRZÓW.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63166.66
ETH 2575.67
USDT 1.00
SBD 2.77