You are viewing a single comment's thread from:RE: 7번방의 선물 (Miracle in Cell No.7, 2012)View the full contextfeelsogood.aaa (47)in #aaa • 7 years ago 아역배우가 연기를 너무 잘 해서 더 감동이 있었어요 ^^