siyasi

in #a6 years ago

Aslında her hangi bir siyasi görüşüm yok yani a parti b parti yok a'cı b'ci gibi sıfatlandırmanın içinde bulunmak istemedim hiç. Bu bana göre mantıklı gelen en büyük sebeplerinden birisi sonuçta bu partilerin hepsinin temel mantığı bulundukları ülkeyi yönetmek istemesi doğru mu? Bazen bazı insanlar gelir ben a'cıyım diyenlerin partisine başkan olur ve menfaatleri için her şey yapar veya yapabilir değil mi yapabilir çünkü eline büyük bir güç geçmiş olacak peki bu a'cıyım diye bağıranlar nolcak onun ve onun gibilerin verdiği gözü kapalı oy yüzünden tüm ülke halkı kaç kişi yaşıyorsa etkilenmicek mi bu durumdan etkilenicek işte kötü olan durum da bu olduğu için a'cıyım b'ciyim bana hep tuhaf geldi sonuçta seçim varsa ve bu seçimde kimler varsa seçeneklere bakarsın ve en yakın hissettiğine oy verirsin sonuçta öyle bir sorumluluk ki bu senin benim bizim oylarımız tüm ülkeyi etkilecek şöyle düşün uzun yola gidicez ve yol o kadar uzun ki arabadaki 5 kişide sırayla arabayı kullancak o arabayı kullanırken ben hızlıyım hep hızlı kullanırım mı dersin diğer 4 kişi düşünüp buna göre mi davranırsın işte biz daha burda doğru olanı seçmekte zorlanan bir milletiz 4 kişinin hayatının gidişatına zor karar veriyoruz elimizdeki fırsatla tüm ülkenin gidişatına gelince iş gözümüzü kapatıp bir kere yaptım diye aynısını tekrarlıyoruz. Çağ sürekli değiştiği için seçimler var insanlar geliştiği farklı beklentileri oluştuğu için değişiklik ön planda ama siyasette ülke olarak bir önceki seçimden farklı bir karar almaya bulunduğu a'cılığı b yapmaya çekiniyor insanlar . Bu değişim kararnınız ebeveyn değiştirme kararı değil çocuğunuzu değiştirme kararınınız değil sevlinizi değiştirme kararı değil dininizi değiştirme kararınız değil şu ana hatta ilk örneğe dönecek olursak arabayı dikkatli ya da hızlı kullanma kararınız değil . Ülkede yaşayan insanların tamamına etkisi dokunacak sadece ülkede değil tüm dünyada bir etki tepki yaratıcak bir durumken a'cı b'ci olmayı bırakıp ülkemizin 50 yıl sonrasını düşünerek seçmek bana daha doğru bir siyasi görüş olarak geliyor.

A 'cı B' ci değilim Vatanımı seviyorum bu topraklara yararı olan herkesi de çok seviyorum bunu a 'cı b'ci olmadan da yapabiliyorum.

Sort:  

Congratulations @selcukakbas! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 61423.30
ETH 3383.10
USDT 1.00
SBD 2.54