Sort:  

Ha, nu zie ik het... dat zijn de werken aan de Koningin Elisabethzaal... en dus niet het Centraal Station. In 2016 waren de werken in het station al lang af. Ondertussen zijn de werken in de Koningin Elisabethzaal ook af... Wat niet betekent dat de "werken" in Antwerpen gedaan zijn... het lijkt hier soms een Kranenbos...

Maar ik had het ook over de straat en niet over het station. Ik vind die Jugendstil gebouwen altijd mooi, maar daar stonden die planken tegen. En ik gebruik altijd gewoon mijn gsm voor foto's , maar dat ging niet echt van zo'n afstand. Het Station en de ZOO waren wel gewoon zichtbaar en vrij van grote werken. Maar zo heb ik een extra reden om terug te komen! Fijn weekend alvast! :)

Ha, dat verklaart veel. En ja, alle redenen zijn goed om nog eens terug te komen. Ik wandel elke dag +/- 2 uur door de stad, op verschillende plekken, en vind altijd wel iets om te fotograferen. Als je mijn website bezoekt zal je daar bij mijn foto's ook altijd een google map vinden met de plaats waar de foto genomen is... misschien leuk om enkele adressen te noteren voor je volgende bezoek? cheers, en jij ook een fijn weekend!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57130.74
ETH 2551.81
USDT 1.00
SBD 2.41