Sort:  

Hei @Camelx

Det forundrer meg at du ikke har fått den forundringspakken enda.

Bare for god ordens skyld, hvis du ikke vet hvem @Ramta er så er jeg eieren av Babs & Board DA.
Vi skal selvfølgelig ta tak i den saken, men jeg får ikke gjort noe i kveld.

Vi har verdens beste kundeservise og som plaster på såret får du full upvote fra Vote Kanononbåten.

Takk for at du henvendte deg, vi fyrer nå løs på din kommentar slik at du får penger og bedre rykte (Reputation).

Med Vennlig hilsen
@Ramta Reddington


PS. T-skjorte ble sendt i går.

Hehe sinnsykt bra. Så videoen der ;) fikk meg en god latter! evig bra satt sammen @ramta :)
tror jeg hadde skjønt at du var med. Skrev til Cemo for 1 uke - 2 siden ang den men var ikke svar. Så tenkte jeg bare skulle purre en ekstra gang for å få svar. Dere er fantastisk som står på :D Og venter spent på å kunne kjøpe mer fra @babsboard også. @healthpac også ;) Tar i mot kanonen med åpne armer ! hehe. Tusen takk for en kjempe jobb :) Må nesten se Blacklist nå. ikke sett serien enda ;) hehe

Hei igjen @Camelx

Sendingsnummer: 70722150110640462
Dette er nummeret du kan sjekke på posten.no

Som du ser leverte vi forundringspakken din til Posten den 15 August 2017
Den har tydeligvis ligget i Bergen siden 17 August. Ny verdensrekord i rask levering fra posten, eller kanskje de skal omdøpes til Sisten.

Med vennlig hilsen
@Ramta Reddington

Off det tok tid -_- For mye tull med de på Posten

Hei @Nippel66

Ok, du følger med -'_'- suverent.

Gå og legg deg.jpg

Med vennlig hilsen
@Ramta reddington

Ja må snoke litt hehe :-)
Jeg bruke all min fritid på dette, dette blir gigantisk!!!!!

Dette blir stort, var en ful som hvisket meg, att å ta power upp nå er som å kjøpe aksjer i Facebook 10 år før de ble børsnotert!

@ramta her har vi en lys fremmtid alle mann!!!!!!!

Tusen takk @ramta ! :D hehe ja der kan man se ;) den kom jo egentlig i susende fart! :D da må jeg få fingen ut her. Gleder meg :) ! Tusen takk igjen! Keep it up :D ha en fin fin helg :) !

Konge:) Visste ikke at @camelx hadde kjøpt til meg og før nå. God grunn til å sjekke postkassen de neste dagene

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60596.21
ETH 2611.46
USDT 1.00
SBD 2.64