Kabak Koyu-İlk Kamp Deneyimi (örümcekler-sivrisinekler ve dahası)

in #camp7 years ago

Sizlere Kabak Koyu'nda yaptığım ilk kamp deneyimimden bahsetmek istiyorum. Hem Kabak Koyu'na gitmek hem de kamp yapmak benim için birer ilkti. Başıma gelenlere rağmen bu küçük tatile değdi mi? evet değdi :) Hikayeye devam edelim.20170520_082809.jpg
Uzun bir yolculuktan Sonra kalacağımız yere vardık. FULLMOON Camp denilen şirin bir yerde kaldık. Bu mekanda hem oda kiralayabiliyorsunuz hem de kamp yapabiliyorsunuz. Gerçekten huzur veren ve sizi dinlendiren bir mekan.20170520_105503.jpg
O kadar uzun yoldan geldikten sonra çadırları kuracak gücümüz kalmamıştı eşyalarımızı bir kenara koyduk ve hemen akşam yemeğini yemeye koyulduk. Yemekler bana çok lezzetli geldi. Nedeni yorgunluk ve uzun süredir yemek yemiş olmam mı, oradaki ortam mı bilmiyorum ama çok keyifli ve lezzetliydi :)
Yemekten sonra Kamp alanımızı seçtik. İki çadırımız vardı. Bunlardan birinde bir kişi diğerinde ise iki kişi kalacaktık. Ben ilk defa kamp yapan biri olarak iki kişilik çadırda kalmaya hak kazandım. hımm ya da kandırıldım :) çadırımızı kurduk. İçine matlarımızı serdik bunun üstünde yatıyormuşuz. Pek bir rahatsız görünüyordu. O anda ben de bir gerildim. Yatağımın konforunu bırakmak istemeyen bir boğa burcu olarak bu şekilde hissetmem normal diye düşünüyorum. Neyse, kendimi bu düşüncelerden uzaklaştırmak için ne kadar yorgun olduğumu ve kesinlikle uyuyacağımı düşünmeye başladım. Peki ya sonuç?

Çadırlarımızı kurup yataklarımıza (matlara) uzandık. Üzerimizi örttük ve uyuma pozisyonumuzu aldık. Matın üzerinde yatmak gerçekten korkunç ve çok rahatsız edici bir şey. Hayatımda yattığım en rahatsız yataktı sanırım. Bu yorgunluğun üstüne uyumuş olmam gereken bir zaman sonra gözlerim hala açıktı. Yerimi yadırgamıştım. Arkadaşımla sohbet etmeye başladık. Saatler ilerliyor ama biz bir türlü uyuyamıyorduk. Daha fazla dayanamadık ve kalktık. Biraz dolaşmak iyi gelir diye düşündük ama nafile. Çadıra tekrar girmeden önce tuvalete gittim. Tuvalet dediğime bakmayın ağaçların içinde tahtadan yapılma bir kutu gibi :) neyse ayakta yarı uyur haldeyken birden elimde bir şey gezdiğini fark ettim. Uykusuzluğun ve yourguluğun vermiş olduğu etkiyle elimi yavaşça kaldırdım ve işte o zaman göz göze geldik. Kocaman bir örümcek elimin üzerine çıkmıştı. Bir anda korkudan elimi savurdum örümcek de o karanlıkta bir yere düştü sanırım ben elimi tahtta kapıya çarptığımda :) Aceleyle dışarı çıktım. Çadıra döndük. Bu arada çadırın içi sivrisinek dolmuştu. Biz de yanımızda koruyucu hiçbir şey getirmemiştik :/ Biraz daha sohbet ettikten sonra iyice yorulmuştuk. Tekrar uyumayı denedik. Aradan bir iki dakika geçti geçmedi bende bir huzursuzluk. Gözlerim kapalı. Bir yandan da sivrisineklerin ısırıklarından kurtulmaya çalıyorum. Dört tarafı kapalı çadırda bunu nasıl yapacaksam :) Bir an gözlerimi araladım. Çadırın içinde yan tarafta bir şey yürüyordu. Gözümü tekrar kapattım. Sonra hemen tekrar açıp telefonumu aramaya başladım. Çadırda bir şey vardı. Arkadaşım ne olduğunu sordu. Ben de bir şey var çadırda gördüm dedim. O da bir şey değildir yat uyu dedi. Ben rahat edemediğim için telefonumu aldım, feneri açtım ve onu gördüm.kulagakacan_ilaclama.jpg
Bu böcekleri daha önce görmüştüm fakat bu kadar büyüyebildiklerini bilmiyordum. Fenerle etrafa baktım ve arkadaşlarını da getirmiş olduğunu gördüm. Böcekleri öldürmek istemedik çünkü aslında biz onların bölgesini işgal ediyorduk ama ben böceklere dokunamadığım için arkadaşım onları peçete yardımıyla dışarı attı. Tabi sonrası malum. Ben gün aydınlanana kadar gözümü bile kırpamadım. Yorgun, uykusuz, böceklerle savaşmaktan bitap düşmüş bir şekilde geceyi geçirdim. Uyandığımda ise bu haldeydim :)20170520_082952.jpg
Sonrasında yaptıklarımız ise bu tatile değdi diyebilmemi sağladı :) Okuduğunuz için teşekkür ederim.

The @OriginalWorks bot has determined this post by @optionoftaste to be original material and upvoted it!

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

To enter this post into the daily RESTEEM contest, upvote this comment! The user with the most upvotes on their @OriginalWorks comment will win!

For more information, Click Here!
Special thanks to @reggaemuffin for being a supporter! Vote him as a witness to help make Steemit a better place!

yav ne var bu kabak koyunda böyle herkes kampa gidiyor :D

Bence nevar deme git gör eminim güzel bir deneyim ile dönersin 😂

güzel bir anlatım olmuş. gitmek istediğim bir yerdi benimde. tavsiyeler not alındı teşekkürler

Kesinlikle tavsiye ederim. Ben de zaten arkadaşlarımın tavdiyesi ile gittim 😊

güzel gezi olmuş. yaşamış gibi oldum

elimden geldiğince içten bir şekilde yazdım :)