Gini dokas. Yra moterys, jauni ir tikrai

in #writing6 years ago

Gydytojas eis Eido atostogas ir pateikia klinikinę praktiką slaugytojui, kuris tapo jo padėjėju. Gydytojas: "Mas Mukidi, aš noriu savaitės išvykos, bet prašome nuolat laikyti kliniką atidžiai tarnauti pacientams". Aš patikiu jums laikytis atsargumo ir atsargumo, kai ateina bet kuris pacientas.
Mas: "Ready, Doc" Po savaitės grįžęs namo, gydytojas grįžo į praktiką.
Gydytojas: "Taigi, kaip praeina klinikinė situacija, aš likau namo?
Mas: "Klinika tyli, Doc. Šią savaitę yra tik 3 pacientai, nes gali žinoti, ar gydytojas atostogavo. Pirmas pacientas buvo galvos skausmas, daviau paracetamolį.


Gydytojas: Sip, tai tiesa. Laikyti antrą?
Mas: Antrasis sako, kad jo skrandžio skauda. Taigi, aš myliu receptą Antasida, Doc.
Gydytojas: pastovus! Ne veltui tu būsi mano tarnyba. Trečiosios pacientės kaip?
Mas: Emm, Gini dokas. Yra moterys, jauni ir tikrai žavūs. Priežastis, dėl kurios noriu paprašyti, jis pakilo į lovą nusirengus. Tada jis tarė: "Prašau, padėk man, Mas. 3 metus aš nematau vyro! Aš negaliu pasilikti.
Daktaras (pusiau nustebintas): "Oho, tada ką jūs darote?
Mas: Iya Dok, aš tiesiog duodu "Insto" akių lašus. Kanas sakė, kad negalėjo stebėti vyrų.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64275.05
ETH 3147.49
USDT 1.00
SBD 4.29