Any witnesses to vote?

in #witness6 years ago (edited)

I have 8 open slots available however having trouble filling it.

My current votes:

Screen Shot 2018-02-15 at 22.26.08.png

I am open to anyone as long as the witness is actively interacting with the chain.

The only red flag is staying in the top 50 without posting/doing anything for months. They should go down in the list.

Sort:  

Görüyorum ve arttırıyorum 28 oy var verilecek ama hala neye göre vereceğim belli değil, tek bildiğim voting botlarını destekleyenlere vermeyeceğim. Hali hazırda promoted sekmesi varken bu işi kendi yararına ticarete dönüştüren adamı niye oylar millet onu da anlamış değilim.

trending ve hot sekmelerinde hamsilerin gorunurluk saglayabilmesi icin guzel botlar.

Olay o noktada iyi içerikten çıkıp iyi pazarlanmış içeriğe dönüyor. Belki ben beceremediğimden beni rahatsız ediyor ama isterim ki tasarım etiketine baktığımda hakikaten güzel birşeylerle karşılayım, adamın profiline bakayım diğer paylaşımlarını inceleyeyim ama maalesef anca zenginin / yatırım yapanın içeriği ile karşılaşıyorum. Eh dolayısıyla promoted, hot, new, trending hiçbiri bişey ifade etmiyor.

Let me when you set up a node.

voted for stoodkev. passing sam for his hidden and indirect payment model at Steemdunk.

thanks!

Süpersin! Azerilerede destek ol lütfen. Hardin yaparmisin @emrebeyler
@faruk089

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63754.85
ETH 3055.95
USDT 1.00
SBD 3.85