Sort:  

Hehe, nie dam rady tyle. Z tym tagiem to też raczej słaby pomysł, bo łatwo znajdą sobie posty do flagowania. A bez niego będą musieli wszystko czytać.

Może warto @kapitanpolak? Bo to, że mmmm cenzuruje to wiadomo. Pytanie czy ma racje. Od początku jest negatywnie nastawiony do oponentów politycznych (jako polityk musi walczyć o swoje -to normalne).

Ciekawi mnie czy jakby np. fat.music napisał o chrześcijańskich terrorystach to czy by uznał jego rację czy sflagował, bo to lewacy są głupi, a prawacy czasami?

Już wyjaśniam problem. Widzę tutaj "problem" w stworzeniu hermetycznej bańki informacji. Fat ukuł tę bańkę i dostał demokracją po plecach. Smutne, chociaż jak napisałem - spodziewane.

Ciekawi mnie czy jakby np. fat.music napisał o chrześcijańskich terrorystach

O terrorystach bym nie pisał, ale ostatnio czytałem tekst o dziewczynce molestowanej przez księdza, potem leczonej egzorcyzmami, aż popełniła samobójstwo. Więc daleko nie trzeba szukać terroru religijnego.

Ło panie, ostatnio amerykański (chyba) ksiądz powiedział, że pedofilia w kościele jest spowodowana homoseksualizmem i antykoncepcją (trzeba by sprawdzić czy nie fake news, ale nawet w Polsce są podobne zdania)

Przykładem może być choćby tekst o domniemanym obrażaniu przeze mnie Papierza Polaka, ale tu niestety kolega poległ na całej linii bo pochopnie założył, że jestem Chrześcijaninem.

Za to Ciebie już przeprosiłem, mój błąd. Pomyliłem cię z kimś innym.

Gdyby MK chciał to by poustawiał całe #polish pod murkiem ma do tego wystarczające środki, ale jakoś tego nie robi dziwne co nie?

Nie robi? ;) Masz syndrom sztokholmski? :P Oczywiście, że to robi i nawet Santarius potwierdza. Tylko co z tego? Jak ktoś chce dostawać upvote to musi być miły dla niego, a wiadomo po co ludzie tutaj są. Jak akcje facebooka spadają to ludzie nie uciekają z platformy ;)

Flagować można z różnych powodów, wkurzać ludzi też. Pytanie czy taka dziecinada ma sens? Byłem oskarżany o stworzenie konta "zamordyzm" i trollowanie. Potem się okazało, że nie ja (ufff?). Ktoś myśli, że chce mi się trollować innych i użerać z nimi.

lol @santarius wyrocznią, a tak na poważnie to z jego zdaniem w przeciwieństwie do twojego się liczę i biorę pod uwagę, to dzięki analizie jego komentarzy powstał #perpetuummobile no i po jakimś czasie okazało się że Ty też inwestujesz w bidboty.

tak na poważnie to z jego zdaniem w przeciwieństwie do twojego się liczę

I dobrze

no i po jakimś czasie okazało się że Ty też inwestujesz w bidboty.

Uch, jestem miliarderem dzięki temu :>

jestem miliarderem dzięki temu

Napewno jesteś inwestorem, a więc w pewnym sensie kapitalistą.

A jak ktoś chce coś zmieniać i narzucać swoją narrację to śmiało zachęcam do kupna udziałów w formie SP

No wez Ty nie żartuj! Gdyby fervi miał 50k SP to panowałby tu taki zamordyzm że wszystcy skakaliby jak tresowane małpy.

A jak ktoś chce coś zmieniać i narzucać swoją narrację to śmiało zachęcam do kupna udziałów w formie SP. Tak to działa.

Nie inwestuję w para-scamy, szkoda kasy


Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58976.49
ETH 2502.14
USDT 1.00
SBD 2.48