Sort:  

No jo no... co dodat? Holt zlaté české ručičky :-) Jen tak dál... (Upvote+resteem)

díky ;-). není to můj originální nápad, ale v době mé nezaměstnanosti mi to pomohlo překonat pocit, že jsem k ničemu ;-)

Prvně jsem si myslel, že to má uťírat pukličky. Pak se to rozkmitalo a je mi to jasný. Parní šlehač.
Už vidím ty titulky reklamní: Ráno roztopíte-po obědě ušleháte.

;-). Znám chlapíka, který tohle (v lepším provedení) používá jako parní elektrocentrálu. má k tomu přidělaný motor z el. kola a dobíjí si s tím baterie

A má ho vyladěný do rezonance :-) Taky jsem o tom něco četl na netu. Rezonance je velmi zajímavý jev.

Moc dobrý.

Kdo si hraje nezlobí ;)

domácímu kutilství zdar. :-)

;-). moc času už na to nemám. bohužel

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65364.69
ETH 2650.49
USDT 1.00
SBD 2.86