Açık kaynak kodlu Android oyunu olan "Minetest" Tanıtım ve Oynanış (Turkish video Tutorials)

in #utopian-io6 years ago

Hello friends.
Today I will introduce you open source game "Minetest"
During this promotion you will be able to the game and see the details.
Have fun.

Arkadaşlar hepinize merhaba.
Bu postumda sizlere Açık kaynak kodlu ve Android eko sistemi üzerinde bulunan google playden indirebileceiğiniz mine craft vari bi oyun olan Minetest oyunuyla ilgili bir tanıtım kullanım ve de oynanış videosu hazırladım.
Umarım videomu beğenir ve postun altında geri bildirimde bulunarak yorumlarınızı bana iletirsiniz.
Eğer bu oyunu sizde indirmek ve kurarak oynamak istiyorsanız, tamamen ücretsiz olarak edinebileceğiniz bağlantı linklerini aşağıya atıyorum.
Hepinizi Hayırlı günler ALLAH'a emanet olun.

Github oyun bağlantı linki = https://github.com/minetest/minetest

Google play oyun bağlantı linki = https://play.google.com/store/apps/details?id=net.minetest.minetest



Posted on Utopian.io - Rewarding Open Source Contributors

Sort:  

Minecraft çakması oyun

hemde baya çakması :)

great post. my friend @by-yesilbag & resteem

thank you my friend

Thank you for the contribution. It has been approved.

You can contact us on Discord.
[utopian-moderator]

thank you sir

Hey @by-yesilbag I am @utopian-io. I have just upvoted you!

Achievements

  • You have less than 500 followers. Just gave you a gift to help you succeed!
  • Seems like you contribute quite often. AMAZING!

Community-Driven Witness!

I am the first and only Steem Community-Driven Witness. Participate on Discord. Lets GROW TOGETHER!

mooncryption-utopian-witness-gif

Up-vote this comment to grow my power and help Open Source contributions like this one. Want to chat? Join me on Discord https://discord.gg/Pc8HG9x

Abi 3d tasarımcısıyım. Açık kaynak kodlu oyunlar için çizim yapmak istiyorum bildiğin ortak proje şeklinde çalışabileceğimiz projeler varsa bana 05434550067 den Whatsapp ile ulaşabilirsin .
Kolay gelsin

Hacı abi ben seni direk bizim @necrosahin e yönlendireyim
Çizim onun işi
Bi bak bakalım belki bişeyler yapabilirsiniz ortaklaşa.
Ama ben çizimden anlamıyorum kusura bakma kardeşim

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66438.74
ETH 3268.32
USDT 1.00
SBD 4.39