Іноді мені здається що війна почалась через мене, ще тоді, у 2014-му році

in #ua2 years ago

А почалось це ще задовго до 2014-го

Точної дати немає, я навчався на останніх курсах університету або вже працював

Тобто приблизно 2006 - 2010-ті роки

Тоді на стіні дома навпроти, куди виходили вікна з моєї квартири, точніше вікна квартири моїх батьків, з'явилось графіті

Навіть одразу два графіті
Від не дуже вдалого митця

Перше графіті це чорним балоном "від руки" контур тіла та білим кольором крила і німб

Друге графіті, це класика жанру всіх стін, також білою фарбою поряд з "ангелом" слово "хуй"

І це не та класика, котрою можна насолоджуватись, упираючись в неї поглядом кожен день з вікна своєї кухні на третьому поверсі

І тепер з того часу, кожен раз коли я приїжджав до батьків на вихідні, я кожен раз бачив цей "хуй" на стіні напроти

Коли пив ранкову каву
Коли розмовляв по телефону
Коли курив на балконі

Кожен раз коли дивився в одне з трьох вікон або балконів нашої двушки

І виходить так, ще не тільки я, але і половина нашого дому і частина сусіднього, кожен день дивились на цей "хуй" зі своїх кухонь та спалень

Це продовжувалось роки

Але річ не про всіх, а про мене

І саме через мене і через цей "хуй" все почалось.
І прийшло до того, що переросло в такий тотальний піздець який ми бачимо зараз


image.png


Як пов'язані цей хуй та війна?

Дуже просто

Звісно все почалось ще раніше, але це був гарний приклад втілення того, як це відбувається:

Коли якась начебто мала хуйня починає з'являтись у нашому житті, починає жити поряд та серед нас, а ми не придаємо тому уваги або вдаємо наче все так і треба, то ця хуйня починає ширитись і набирати обертів

Лізе в інформаційний простір, телевізор, радіо, інтернет, у суспільство, у виконавчі органи, їх рішення, у суспільну думку і світогляд

Тоді це набирає таких масштабів

"Буття визначає свідомість"

Відома фраза яка мені не дуже подобається, але вона працює

Тим більш, якщо свідомість слабка

І війна це апофеоз "примирення" свідомості жити з різною хуйнєю навколо себе

І війна це останній варіант цю свідомість загартувати


До речі знайшов фото з мого кухонного балкона там де зараз так звана ДНР і де я не був вже богато років
Фото тієї самої стіни


telegram-cloud-photo-size-2-5323544309523398821-y.jpg


Sort:  

Это не война.
Это - спец.операция по уничтожению мусора, что у вас там за 30 лет накопилось.
Мы привезли к вам небольшой Мусоро-Сжигательный Заводик и поставили его в вашей пром-зоне.(Не возить же его по всей Нэнечке - вот сильно оно нам надо...)
Вот и всё.
Вам теперь остаётся только приносить свой хлам на его цивилизованную утилизацию. Принимаем железо, пластик, электронику, нефтепродукты, био-отходы тупиковой ветви эволюции в чубато-шароварной упаковке. Сортировка не обязательна - всё равно всё сгорит.
Спешите - пока мы работаем в режиме "промо акции", т.е. для первых клиентов - бесплатно. Через какое-то время мы начнём брать за этот сервис плату по прейскуранту.

Дякую за цей текст. Якраз і ще одна наглядна ілюстрація: типова хуйня залишила тобі хуйовий комент вище. Ну нічого, будемо нищити хуйню і вичищати лайно, яким вони паплюжать нашу країну.

Дякую!
Я заблакував цю хуйню, не бачу що воно там пишить. Для того і заблакував щоб не бачити, бо там якась хуйня))

мені іноді цікаво спостерігати за одноклітинними :)

This is a one-time notice from SCHOOL OF MINNOWS, a free value added service on steem.
Getting started on steem can be super hard on these social platforms 😪 but luckily there is some communities that help support the little guy 😊, you might like school of minnows, we join forces with lots of other small accounts to help each other grow!
Finally a good curation trail that helps its users achieve rapid growth, its fun on a bun! check it out. https://plu.sh/somland/

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 60936.15
ETH 2921.43
USDT 1.00
SBD 3.70