ДОЛЯ ( текст пісні ) Може, знайдеться композитор?)))

in #ua5 years ago

0_16dfdb_5c9fd62_orig.png

Синьоока Весна,
наче ластівка в дім, прилетіла,
Принесла залюбки
нам на райдужних крилах любов...
Де ж ти, щастя моє,
довгожданий, єдиний мій, милий?
Я вертаюсь в думках
до минулого знову і знов.

Цілував ти ніжно-ніжно рученьки мої,
І співали до світанку пісню солов'ї...
Місяць нам стелив доріжку з ночі до зорі,
Погляд полум'ям бажання кожну мить горів!

Трепотіла душа
в світлих мріях про диво-весілля,
Я тримала фату
та мережану сукню в руках...
Але Доля страшне
нам отруйне підсипала зілля -
Ти від мене пішов,
бо настала година гірка.

Цілував ти ніжно-ніжно рученьки мої,
І співали до світанку пісню солов'ї...
Місяць нам стелив доріжку з ночі до зорі -
Погляд полум'ям бажання кожну мить горів!

Рідна Земле моя!
Вбережи тих, хто мир захищає,
Кого рідні й близькі
кожну мить із надією ждуть!
Вірю: вернешся ти,
бо тебе до нестями кохаю! -
Я в обійма палкі
та жадані твої упаду!

Поцілуєш ніжно-ніжно рученьки мої,
Заспівають до світанку пісню солов'ї...
Місяць вистеле доріжку з ночі до зорі -
Щастя знову заколише нас о цій порі!

ГАРНОГО ВСІМ ВЕСНЯНОГО НАСТРОЮ!

С теплом душі, ваша @tinochka2 - Валентина Бородай

Зображення з фонду інтернету

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66363.68
ETH 3207.73
USDT 1.00
SBD 4.27