Марина Данилюк: Міф про «Донбас кормит всю страну» розвінчано

in #ua6 years ago

Я читаю опитування на замовлення МІП, що 43% жителів окупованих територій Донецької області виступають за надання їм особливого статусу у складі України та за незалежність ОРДО.

І я не боюсь сказати: пшл нх, хитродупі!

Минулого тижня я була в Толедо на дн і стала свідком, як сімейна пара кримчан старшого віку хаяла зубожіння і геноцид в Україні, обкладала гумовими виробами відпочинок президента на Мальдівах, абсолютно не соромлячись того, що вони живуть на двох стільцях: маючи російські паспорти і зробивши український безвіз. Який же, сука, задіяв якраз при Порошенку, хоча я сама маю список факапів його чотирьохрічки.

Чогось шопиться на 700 євро оця пара поїхала до Мадриду, а не в Кострому.

Мене тіпало від вимушеної близькості із цими хитрунами, а до наступної зустрічі в літаку МАУ їм група уже не соромлячись говорила: «сепари» і «москалі».

Тут же в ОРДЛО овочі чогось завважали, що всі їм винні і треба конче спецстатус після повернення в Україну.

Я вдячна оцим останнім чотирьом непевним рокам за одне. За розвінчання міфу, що Донбас кормит всю страну. Виявилось, нещасна кукурудза і сонях, кури і бджоли кормят страну больше, чим дотаційні території.

Джерело: Марина Данилюк-Ярмолаєва

Постійне посилання
Sort:  

Правильно. Але й на Донбасі й у Криму є нормальні люди. Хоча.... їх меншість.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63318.34
ETH 3108.17
USDT 1.00
SBD 3.97