Steemit Copy-Paste Lobisinin Arkasındaki İsim!!!

in #tr7 years ago

Öncelikle SA millet hepinizi sevdiğimi bilmenizi istiyorum, galp


Şimdi başlığı görüp içeri girdiysen başarılı olmuşum demektir aferim bana. Şimdi yazdıklarımı oku ve Steemit'de dönen bu büyük oyununın farkına varıp bunu BOZALIMMM

Steemit'de biraz dolanırsanız çoğu kişi sağdan soldan buldukları makaleleri alıp başına sonuna bir şeyler ekleyerek kendi yazıları gibi paylaşıyorlar ama bu durum hiç hoş değil çünkü bu o yazıyı okuyanları salak konumuna sokmaktan başka bir şey olmuyor. Hatta bazıları var ki çeşitli platformlar üzerinden bu makaleler ile destek bile alıyor şu snd ile başlayıp box ile biten projeden bahsediyorum. Neyse şimdi bu arkadaşları karşımıza alıp gereksiz bir muhalefet edinmeyelim kendimize :D

Tabii bu copy-paste işini sadece o kişiler yapıyor demiyorum şu an site üzerindeki yazıların bir çoğu bu şekilde

Neyse şimdi konumuza dönüyorum!!!

Ben taaaa ilk okula giderken sevdiğim bir öğretmenim vardı ve arkadaşlarla yaramazlık yaparken bizi cezalandırmak için zeki şeyler uygulardı... Bunun konumuzla alakası yokmuş ya boşuna yazmışım :(

Ünlü bir düşünür derki; Bir sorunu çözmek istiyorsanız, sorunun merkezine ulaşmanız gerekir. (2. Braveheart Zorto)

Evet biz de tam olarak bu sözü izleyerek sorunun merkezine gidiyoruz şimdi.

Copy-Paste nedir? Kim bulmuştur bu saçmalığı(!)


Copy-Paste işlemlerini bulan kişiyi zorlu ve bir o kadar da tehlikeli araştırmalarım sonunda BULDUM! İnsanları tembelliğe alıştırmak için ortaya çıkarılan bu büyük oyuna gelmeyeceğiz ve oyunu bozacağız. Şimdi size bu copy-paste lobisinin arkasındaki ismi açıklıyorum!!! Larry Tesler

Kısaca Hayatı ve Yaptıklarından Bahsedelim



/

Larry Tesler tarihte copy-paste işlemini bulan kişi olarak geçer ve ünlü bir bilgisayar uzmanıdır

(ben demiyorum google diyor bunu ve evet oradaki "Z" Zorto'nun Z'si Zorro'dan özenmedim tamamen özgün bir fikir)

Tam adı Lawrence Gordon Tesler'dır 24 Nisan 1945 yılında New York'a bağlı ufak ama sevimli bir o kadar da tehlikeli... Yok yok size şimdi gidip wikiden bakarak klasik şeyleri yazmayacağım bilgiler vermeyeceğim gidin kendiniz okuyun abi banane. Altta linki ekliyorum girin okuyun.

Larry Tesler Kimdir? Nedir? Necidir?

Aaa şimdi siz giremezsiniz buraya çünkü yasaklı değil mi :( sevgili başkanımız yasaklatmıştı bu siteyi neyse Zorto size bu durum için de bir şey önerecek. Hayat Zorto ile güzel

Şimdi espri anlayışı olarak yerine 81 kat altında olan bir millet olduğumuz için bu yazılanları ciddiye alıp

  • Way efendim sen ne diyorsun seni sağa yatırır sola keserim
  • Len sen kiminle dalga geçiyorsun dedöktör kafalı
  • Profil fotoğrafından belli ne b*ok olduğun

Gibi sözler duymamak için söylemek istiyorum ki burada kimseyi hedef almadım yanlış yere focuslanmayın meselemiz COPY-PASTE işlemini bulan Larry Tesler'i tanıtmaktı.

Evet lan anladın o hayatını kurtan işlemi bu adam bulmuş

Sort:  

güzel yazı kral zorto.

:D Teşekkür ederim 🎠

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Zorto from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58956.47
ETH 2517.89
USDT 1.00
SBD 2.48