Clash For Dawn Paralı Asker Evrimletme

in #tr6 years ago

Daha önce kendi sitemiz olan mobiloyunlar.org'da yaptığımız bir paylaşımı sizlerle paylaşmak istiyorum.

Çok öncelerde Clash For Dawn rehberi için eklemeyi düşündüğüm ve bu rehberi yaparken geç kaldığımın farkında olarak, eskimiş ve güncellenecek bir bilgi ile karşınıza özür dileyerek geçiyorum. Kesinlikle faydalanacağınız bir içerik olacaktır. Yazımızın devamında da detaylı olarak anlatacağım. Ayrıca gerçek ve daha anlaşılır bir rehber olması için Youtube Android Oyun Tavsiyeleri kanalımın üzerinden yayın yaptığım bir videomu da sizlere hazırlayıp sundum. Videoyu izleyerek daha rahat bir şekilde paralı asker evrimleşme sistemini kolaylıkla çözeceğinizi umuyorum. Hazırlamış olduğum videolarım ilk önce kendim kolay bir şekilde anlayabiliyor muyum sorusuna cevap arayarak sizlerin önüne sunuyorum. Eğer takıldığınız bir soru olursa yine blogumuzun ilgili yazısının altından bana yazabilir ve bende hatalarımı doğru bir hale getirebilirim.


Clash For Dawn paralı Asker Evrimleştme Rehberi

Clash For Dawn Rehberi‘ne yardımcı içeriklerin birini daha ekleme kararı aldım ve biraz uğraşlar sonunda hizmetinize sunuyorum. Uzun zamandan beri söylemlerimde En iyi Paralı askerler olarak Turuncu paralı asker olarak bilmekteydim. Taki 79 level bir amcamızın Pembe renkteki bir askerinin beni dövmesine kadar bu bilgi şahsımda yoktu. O yüzden biraz araştırma yaparak, oyun içerisinde Altın, Pembe ve Kırmızı seviyede Paralı askerler‘inde olduğunu öğrendim. Asker evrimleşme rehberi içeriğinde sizlere alttaki konularda bir vlog ve blog karışımı Clash for Dawn Rehberi içeriğinin bir yenisini daha hazırlamaya çalıştım. Umarım faydalı olmuşumdur.

Öncelikle bunu sizlere özellikle bildirmek istiyorum. Lütfen Paralı Asker Evrimleşme yaparken, bu yazıyı okumadan geçmeyin.

Asker evrimleşmede altta verilen rakamlar, direk yeşil, mavi, mor veya turuncu renkteki Paralı askerler için geçerlidir. Örnek Beyaz bir paralı Asker, Kırmızı seviyeye getirilene kadar daha fazla rakam istemektedir. Bunun nedeni ise daha kolay elde ediliyor olmasına bağlıdır. Beyaz bir paralı askeri Kırmızı renge getiriyorsanız, fanteziden öteye gidemez. Kalite seviyeleri ileriki kalitelerinde de farklılık gösterir. Örnek mordan geliştirilmiş bir Turuncu paralı asker ile, Beyaz Renkli bir Paralı Asker arasında kalite farkından dolayı Karakteristik rakamlarda farklılıklar olur. Bunlar Savaşma gücü farklarıdır. O yüzden oyuna yatırım yapmayacak biri iseniz ve Asker geliştirmek istiyorsanız Mor paralı askerleri daha çok elde edeceğiniz için Asker geliştirmelerinizi de mor ile yapmaya çalışınız. Büyücü bir karakter Fiziksel saldırılar vuran, Savaşçı bir karakterinde Paralı askerlerinin Büyüsel Damage vuran paralı askerlerden oluşan bir ekibinin olmasını önemli bulmaktayız. Fakat yinede 1 takımda Cesaret Sınaması için kasmanızda fayda sağlayacaktır.

Clash For Dawn Yeşil Paralı Asker Yapmak : Android Oyun içerisinde han içerisindeki altın kaşılığı yapılan çekilişten çıkan, Beyaz seviyede olan 4 Adet Paralı asker ile Yeşil Paralı Asker yapmak mümkündür.

Clash For Dawn Mavi Paralı Asker Yapma : 20 adet aynı Yeşil kalite Paralı asker ile 1 Adet Mavi Kalite Paralı Asker yapmak mümkündür

Clash For Dawn Mor Paralı Asker yapmak : Mavi Bir Paralı Askeri Mor Kalite Paralı Askere çevirebilmek için 15 Adet Aynı Mavi Paralı askere ihtiyaç duyulmaktadır.

Clash For Dawn Turuncu Paralı Asker yapmak : Mor Kalitedeki Paralı Askerleri, Turuncu seviyelere ulaştırmamız için, aynı cins 14 Mor kalite Paralı Askere ihtiyaç duyulur.

Clash for Dawn Altın Paralı Asker yapmak : Turuncu Kalite paralı askerlerimizi, Altın Kalite Paralı Askere çevirmek için, 13 Adet Turuncu Kalite Paralı askere ihtiyaç duymaktayız.

Clash for Dawn Pembe Paralı Asker yapmak : Altın Kalite Askerlerimizi Aynı Cinsten (Örnek Rahip Askerimiz altın ise, yine Renk kalitesi mor olsa da o askerin aynısından) 18 adet paralı askere ihtiyaç duymaktayız.

Clash For Dawn Kırmızı Paralı Asker yapmak : Pembe Askerimizi Son seviye olan Kırmızı Kalite’deki Paralı askere evrimleşmek istiyorsak, 20 Adet Aynı cins asker daha evrimleşme için kullanılmalıdır.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 62796.11
ETH 3045.55
USDT 1.00
SBD 3.85