8 Temmuz Beğenilen İçerikler

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba. Bildiğiniz gibi bu hesapla Türkçe içerikler için kürasyon projesine başladık. Topluluğu desteklemek isteyen diğer kullanıcılar için bir kürasyon izi oluşturduk. Aynı zamanda Türkçe içerikleri oy vererek desteklemeye başladık. Bunun yanında günlük olarak beğendiğimiz içerikleri sizlerle paylaşmaya karar verdik. İşte o içeriklerden bir kaçı:


Görsel: link

Merkezsizliği Sahiplenmek Merkez bankalarının bağımsızlığı ekonomide tartışmaya kapalı bölümdür. Merkez bankalarını siyasiler değil, bürokratlar… by whiterabb1t
Neden Çiftlik Bank'a güvendik ama Bitcoin'e güvenmiyoruz? Türkiye bılokçeyni neden ponzi zannediyor? veya daha doğrusu Türkiye neden blockchain'i bitcoin sanıyor? en… by hasretgunes
Adsense Başvurusunun Kabul Edilmeme Sebepleri ve Çözüm Yolları Daha önceki yazılarımın bir tanesinde Bloğumdan nasıl para kazanabilirim? sorusunun cevabını aramıştık. O konuda… by bym
Habil - Kabil Yalanı ve Elon Musk Habil - Kabil Yalanı ve Elon Musk Anlatılarda geçene göre; Habil'in adadığı kurban kabul ama Kabil'in ki ise kabul… by murattatar
Bulunamayan Başlık Merhabalar. Sizleri bilmem ama ben kar kürelerini çok seviyorum. Kar küresi gördükçe hep eskiler gelir aklıma.… by tugbabeauty
Kolay olan en iyi kabak kurabiyeleri Kabak kurabiyeleri pişirirken birçok yol keşfedildi. Bunlar bazen insan deneylerinin sonucudur. Hiçbir şey yapmanın… by uskudarkr
Lanetlenmiş Gençlik Eğitim Bahane Baskılar Şahane Açıkçası günümüzün gençliğinin pek de mutlu olmadığını herkesin bildiğini… by captainsailor
Harca - Kazan İlişkisi Ne tarz işlerle uğraşıyorsunuz, devlette ya da bir firmada mı çalışıyorsunuz? Sabit gelirli bir işe mi sahipsiniz… by lightshield
Bal arıları Burda henüz yuvadan yeni cıkmış bir bal arısını görüyoruz. Rahatlıkla elime alabiliyorum çünkü kolay kolay… by haticedraws
Arkadaş olabilmek Yıllar önce ailemden sıkça duyardım: Arkadaşlarına çok değer veriyorsun. Tabi ailem bunu iyi bir şey olarak… by doctorbishop
Hayatıma Giren Tüm Arkadaşlarıma Selamım Olsun... İnsanoğlu kimi zaman sevinir, kimi zaman üzülür. Duygu denizinde hareket ederken iki lafın belini kıracağı bir arkadaş… by junostar

Negatif Düşünceler Sizi Hasta Yapabilir Negatif düşünceler bizi hasta yapabilir, öldürebilir. Bizi iyileştiren plasibo etkisiyle aynı güçtedir ve aynı… by tanx
Refleks Hakkında Bilgi Refleks Hakkında Bilgi Refleksler "Refleks" terimi ilk olarak omuriliğin içinden geçen bir sinir devresini… by hawk28

Arkadaşlıkla ilgili, Bitcoin'le alakalı daha çok güzel içerikler vardı. Ancak Liste çok uzayacağı için bir kaç içerik seçebildim. Beğendiğiniz içerikleri bu sayfanın altına yorum olarak eklerseniz sevinirim.


Sort:  

This post has received a 0.52 % upvote from @drotto thanks to: @cinelonga.

selam @turkiye, burada adım geçmiş ama yeni fark ettim.

sanrım geç kaldım zira 8 gündür bir hesap pasif sanırım.

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 70112.96
ETH 3549.99
USDT 1.00
SBD 4.71