You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kedi Sahiplenmeye Dair Her Şey- Kedim Suşi

in #tr7 years ago

Bir kedi annesi olarak yazdıklarınıza katılıyorum. Sahiplenmek isteyenlerin okuyup öğrenip ona göre hareket etmeleri gerekiyor. Eminim yazınızı okuyan kedi sahiplenmek isteyenlerin çok işine yarayacaktır. Ben de buradan kedi,köpek vs, hayvan sahiplenmek isteyenlere bir şey söylemek istiyorum. Lütfen yazıyı okuduğunuz da size uyuyorsa ileri de yeter çok masraf oluyor(ki pek masrafları olmuyor ya neyse) artık bakamam diyecekseniz sakın almayın. Bu canların günahlarına girmeyin.Bakacaksanız sahiplenin,bunların da can taşıdığını unutmayın. Bu hayvanlar bir hevesle hediye olarak alınıp daha sonra sokaklara atılıyor çok üzülüyorum. Terk edilmişlik hissini en dibine kadar bu canlar da hissediyor biraz empati yapın sahiplenmeden önce. Onlar eve girdiği zaman artık evin bir ferdi oluyorlar. Ama her şeyi kabul edip bunlar benim için önemli değil seviyorum ve bakacağım diyip kendinizden emin ve sahiplenmek istiyorsanız şimdiden hayırlı olsun.Siz de artık bir anne-baba adayı oldunuz. :)

Sort:  

Söylediklerinize tamamen katılıyorum, hayvan sahiplenmeyi çocuk sahiplenmek gibi düşünmeli herkes. Bir insanı öylece terk edemeyeceğiniz gibi hayvanı da terk etmemelisiniz. Eklemeleriniz için çok teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 63787.47
ETH 2643.68
USDT 1.00
SBD 2.83