Makyaj Fırçaları Önerileri

in #tr6 years ago

DSCF1945.JPG

Merhabalar.

Bugün sizlere makyaj yaparken kullandığımız fırçalardan bahsetmek istiyorum.
Bahsedeceğim ürünler bütçemizi sarsmadan uygun fiyata alabileceğimiz fırçalar olacak.
Ben sünger kullanıyordum ama bu aralar tekrar fırçaya dönüş yaptım.

Sünger kullanmak kadar fırça kullanmakta hoşuma gidiyor.

Haydi hep beraber sizler için neler seçtim bakalım mı?

DSCF1940.JPG

Önceliği benim en çok sevdiğim Real Real Techniques markasından iki adet fırçasına yer verdim.
Real Techniques markası çoğumuzun bildiği gibi ünlü makyaj artisti youtuber
Samantha Chapman tarafından tasarlanıp piyasaya sürüldü ve çok kısa bir sürede tüm dünya da büyük ilgi gördü.
Fırça yüksek teknoloji bir ürün olan
taklon (sentetik malzeme) kullanılarak kullanılıyor ve sanki yüzümüze tüy sürmüş gibi bir hisse kapılıyorsunuz. Fırçaların gerek rengi gerekse tasarımını çok beğeniyorum. O kadar yıkamama rağmen asla dökülme yapmadı.

Real Techniques - Expert Face Brush

DSCF1941.JPG

İlk olarak favorim Expert Face Brush ile başlıyorum.
Fırça her yönüyle çok amaçlı.
Mineralli fondöten, likit fondöten, krem allık, puda, highlighter, bronzer için kullanabilirsiniz.
Fırça fondöteni çok fazla emmiyor, hatta hiç emmiyor desek yeridir.
Sentetik ve yoğun kılları sayesinde fondöten cildinizde bir bütün hale geliyor ve sanki makyaj yokmuş gibi bir görüntüye sahip oluyorsunuz.
Fırçanın şekli diğer fırçalara göre değişik bir stile sahip.
Bazı fondöten fırçalarının fırçaları çok uzun olabiliyor ama bu fırçanın öyle bir sorunu yok.
Bence her şeyi ile mükemmel!

Fiyat - 32 TL

DSCF1945.JPG
Şunun güzelliğine bakın. Aşk resmen.

Real Techniques - Stippling Brush

Diğer en sevdiğim fırçası ise Stippling Brush isimli fırçası.
Krem allıklar ve kalın yapıda ki fondötenler için ideal bir fırça.
Ben bu fırça ile BB krem ve toz allık bile sürüyorum.
Bu fırçada diğeri gibi her yönden çok kullanışlı.
Duo Fiber bir fırça olduğu için kısa ve uzun kılları var ve ucu keskin bitişli.
Bu fırçanın yüzünüz de ulaşamayacağı yer yok.
Fırçayı kullanırken çok miktarda ürünü bir anda yüze sürersek çizgilenme yapabiliyor, az miktar ürün dökerseniz yüzünüz de çizgiler yapmaz.
Fiyat- 27 TL

Aliexpress - Göz Fırçası Seti

Şu hayatta kullandığım en uygun ve işini en iyi yapan fırçalar desem abartmış olur muyum?(bence olmam.)
Aliexpress'i daha önce size anlatmıştım. Uygun ürünlerin satıldığı bir çin sitesi.
Bu fırçaları Aliexpress'ten çok uygun fiyata satın aldım.
Bu tarz bir ürünü en kıytırık markada bile bu fiyata alamazdınız emin olun.
Üstelik kargo ücretsiz.
Uygulamaları çok kolay ve fırça kılları yumuşacık.
Fırçaları tek tek anlatmayacağım.
Soldan sağa hangisini nerede kullandığımı anlatacağım.

DSCF1942.JPG

1.) Bu fırça biraz sert bu yüzden ben genelde dudak üstüne,kirpik altına aydınlatıcı sürerken,
göz altına far uygularken,crease bölgesine gölge verirken,normal far sürerken
kullanıyorum.

2) Göz altıma pudra sürerken kullanıyorum.
Ama göz kısmınız da ve çevresinde her türlü şekilde kullanıma uygun.

3) Fırçanın ucu yassı şeklinde. Göz altına kapatıcı sürerken çok iyi iş görüyor.
Yassı ucu sayesinde gölgelendirmeler de çok güzel oluyor.

4) Son fırçam ise aralarında en yumuşak olan karıştırma fırçam.
Hepsi fiyatının çok üstünde bir performans sergiledi.
Tavsiye ediyor muyum? Evet.
Fiyat; 4.5TL (Şaka gibi)
DSCF1946.JPG

  • Not ; Fırçalar normal göz fırçalarından bir tık büyük bunu göz önünde bulundurursanız sevinirim.

Aliexpress - Kontür Fırçası

DSCF1949.JPG

Diğer en işe yarar fırça ise kontür fırçası.Kılları çok sık ve çok tok bir fırça.
Kontür uygulaması yaparken fırça elmacık kemiklerine tam oturuyor. Severek kullanıyorum.
Dökülme ilk yıkamada iki, üç defa döküldü o kadar daha sonra dökülmeyi kesti.
Çok kalın olmaması sayesin de güzel bir burun kontürü yapıyor.

Fiyat ; 4TL

DSCF1950.JPG

Evet uygun fiyatlı makyaj malzemeleri serisinin sonuna geldik.

Sizlere son yazılarım da nasıl bütçenizi sarmasan makyaj malzemeleri alırız onları anlattım.
Hangi ürünler daha uygun, hangi ürünler alınmalı bunları yazdım.
Umarım faydasını görürsünüz.Bir daha ki yazıda görüşmek üzere.

Hoş kalın,
Sevgiler.

Sort:  

Yazı süper de resimlerin netliği daha süper 😳😍

Güzel çalışma olmuş ama fazla makyaj doğallığı bozar Tuğba hanım teşkr 👍(destek bekliyorum )

The @OriginalWorks bot has determined this post by @tugbabeauty to be original material and upvoted it!

ezgif.com-resize.gif

To call @OriginalWorks, simply reply to any post with @originalworks or !originalworks in your message!

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66530.34
ETH 3251.57
USDT 1.00
SBD 4.36