Şila,Müzik ve Mantar Hakkında

in #tr5 years ago


 

Merhabalar.
Geçtiğimiz günler sizlere kızımın rahatsızlığından bahsetmiştim. Kullandığım krem her ne kadar iyileştirmiş olsa da yayılmayı bir türlü engellemedi. Sürdüğüm yerler düzeldikçe mantar enseden yukarı doğru ilerlemeye devam etti. Bunun üzerine bir de kızım kaşıdıkça o bölgede yaralar oluştu(resimde de görebilirsiniz) Bu şekilde olmayacağını düşünerek veterinere gitme kararı aldık. Arkadaşımın da kedisinde (Mia'yı hatırlarsınız) mantar başlangıcı vardı. Onun kedisini de alıp beraber veterinerin yolunu tuttuk.


Yazılarımı takip edenler bilir, taşınırken araba ile sorunlar yaşamıştık. Hiç bir firma kabul etmemişti biz de özel araba ile gelmiştik. Gelene kadar da çok ama çok korkmuş etkilenmişti. Gideceğimiz veteriner ise araba ile 30 dakikalık bir mesafede. Bu seferde aynı korkuyu yaşarsa daha kötü etkilenir mi acaba diye çok korktum. Bunun üzerine kavgalı olduğu Mia ile yolculuğu eklenince iyice işler çığırından çıkacak diye düşündüm. Korktuğum kadar olmadı. Şila yolculuğun verdiği korku ile gözü Mia'yı bile görmedi. Geçen sefer ki yolculuk gibi ayakta ve dili dışarıda da olmadı. Biraz resimde gördüğünüz gibi gözlerinde korku vardı o kadar.


Veteriner hekimimiz inceledikten sonra mantar iğnesine başlamamızı söyledi. Mantarın yediği mamadan kaynaklı olabileceğini, mamamızı değiştirmemizi önerdi. Onun önerdiği Proplan Veterinary Diets isimli mamayı oradan aldık. İlk iğnemizi de vurulduk. İki hafta sonra tekrar ikinci iğneyi olacağız. Sağlık binalarını sevmediğim için orada ne yaptım nasıl iğne vurduk aklımda yok gerçekten. Aklıma da gelmemiş ki veterinere yeni taşındık kızım stresli olabilir mi diye. Gelirken o meşhur atkımı bile bırakıp gelmişim. Siz düşünün artık böyle yerlerde nasıl aklımın uçtuğunu. Allah'tan iğne vurulurken ses çıkarmadı. Yoksa elim ayağım iyice dolaşırmış.


İğne haricinde ek olarak Veterinary Herbal Medicine'nin Dermacumin ürününü verdi. Pek ümitli değildim ama eve gelip araştırdığımda iyi ki almışız diye seviniyorum. Dermacumin (Atopy, atopik dermatit, pyoderma, allopesi) tüm dermatolojik hastalıklarda tedaviye destek olarak kullanılıyormuş. Ürünü kullananlara baktığımda çok güzel sonuçlar aldığını gördüm. Veteriner hekim bize kilosuna göre 0.7ML kullanmamızı önerdi. Sonuç alırsam bu ilacı da buraya kayıt etmiş oluyorum. Buna benzer sorunlar yaşarsam tekrar bu sayede aklımda olsun. Kilosu demişken kaç kilo olduğunu da tarttık. 7.7 KG çıktı. Sanırım biraz fazla kilo almış olabilir :)


Hep hastalıktan söz edecek değiliz. Haydi gelin şöyle de kızımın nasıl müzik dinlediğini görün. Veterinere gitmeden bir kaç gün önce temizliğe giriştim. Sıra odama geldiğinde hareketli bir şeyler açıp temizliğimi bitirdim. Ortalığı toplarken de oynatma listem İzmir Marşı'na geçti. Arkamı bir döndüm Şila resimde gördüğünüz gibi başka alemlere dalıp gitmiş. Hal böyle olunca onun bu durumunu çekmesem olmazdı tabi ki.

Nasılda hisli benim canım kızım. Tabi altında olan laptop şarjının da etkisini de unutmamak lazım. :)

Sevgiler,




Posted from my blog with SteemPress : http://tugbagungor.steemblogtr.ovh/2019/01/13/silamuzik-ve-mantar-hakkinda/

Sort:  

Hocam elinize sağlık, her şeyin yolunda gitmesi iyi olmuş. 2. video da kedinizin durumuna koptum ya robot gibi duruyor ama şarj aletini de bırakmıyor :)

Merhaba,

Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile Trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır.


Kürasyon kuyruğuna katılarak Steemit'te Türkçe yazılara siz de destek olabilirsiniz.

Sevgiler @trliste


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Tugbabeauty from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Çok sevindim en azından bir tedaviye başlanmış, güzel sonuçlar alırsınız inşallah.

Videolara bayıldım ya. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64106.00
ETH 3129.71
USDT 1.00
SBD 4.16