23 Aralık Trliste Günün Seçilen Yazıları

in #tr7 years ago

Merhaba, ben @rdvn TR topluluğu içerisindeki kişilere destek çıkmak ve bu topluluk içerisinde yazılan kaliteli yazıları ve içerikleri desteklemek amacıyla günlük yazılar belirliyoruz . Belirlediğimiz yazılar belirli kriter ve Kurallar'a dayanıyor . Bu gün bu kurallar'a uyan 3 yazı belirledik .

İşte bu günün seçilen yazıları ;

Seçilen arkadaşları tebrik ederiz. Tr topluluğuna listemiz aracılığıyla destek olmak isterseniz bağışlarınızı @trkasa hesabına yollayabilirsiniz.

Liste Kurallarımız

Sort:  

Tebrik ederim emeklerine sağlık

Tüm kazanan arkadaşları tebrik ederim.

Canı gönülden tebrik ederim.

Seçilenleri tebrik ediyorum ve hemen yazılarını okuyorum.

@trliste 'nin bugünkü listesine seçilen arkadaşları tebrik ederim.
Kendileri için ayırmış olduğum 3'er Steem hediyemi hesaplarına yolluyorum.
tr tagını başa koymayı unutmadığınız yazılarınızın devamını dilerim.
@fakire1sadaka

Kararınız için çok teşekkür ederim. Daha özgün paylaşımlarla her geçen gün karşınızda olmaya çalışacağım. :)

Kazananları tebrik ederim @whyshy ve @byn-yesilbag azimle ilk 3 te olduğunuzdan sizi ayrıca tebrik ederim :) Bir gun bende kazanacam

Teşekkürler. İnanıyorum sizinde bu listeye gireceğinizi :)

Teşekkür ederim iyi niyetiniz için inşallah

Tebrik ediyorum ucu de gayet guzel

secılen arkadasları tebrık ederim hayırlı olsun

Seçilen arkadaşları tebrik ediyorum.Emeğinize sağlık.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65317.17
ETH 2646.03
USDT 1.00
SBD 2.86