Sonunu düşünen kahraman olamaz

in #tr5 years ago

Bak hele bak. Artist artist başlıklar atmış diyeceksiniz. Valla haklısınız. Uykuluyum ve aklıma nedense bu yazı için bu başlık geldi. Son yazıda bazı şeylerin değişmesi ile ilgili birşeyler yazmıştım. Ona ithafen gelen bir yazı ve başlık bu.

IMG_20181009_174114.jpg

Canını yidiğim Kadıköy!

Fark ettimde 1 hafta içinde 2-3 kere Kadıköye gidiyorum. Hemde hiç alakam yok iken ora ile. Sadece arkadaşlar ile buluşmaya. Son gittiğimde ise biraz rahatsızdım. Boğazlarım ağrıyordu. Ama rüzgarı hissetme isteğim ile beraber hastalıkta geldi tabi. Perşembe günü izin aldım ve yattım. Ama ne yatış; Tam tamına 13 saat uyumuşum. WOW!!!

Güzel bir sohbet sonunda kadıköyden geri döndüm. Sohbetin de ve sektörden arkadaşlarımında katkılarıyla bazı şeylere yön vermeye başladım. İhtiyacım olan 3. etken konusuna hızlı ulaştığım için mutluyum. Kendime yeni challange atamak beni daha taze bir ruh haline sokuyor. Ama şu an hasta, yorgun ve bitkin bir halde bu yazıya son veriyorum.

He, evet evet burayada daha fazla içerik girmeye çalışıyorum. Bir tane ihtiyacım olan projede yazmaya başladım. İlk fazını tamamlayında Utopian postu olarak paylaşacağım. Memur değilim ben, rahatıma düşkün olup birşeyler geliştirmeyi bırakamam.(bırakmıştım son 1-2 aydır)

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 70112.96
ETH 3549.99
USDT 1.00
SBD 4.71