Istanbul Kahve Festivali!

in #tr6 years ago

Bu hafta sonu baya bir planım var. Cumartesi sabah PgDay (https://twitter.com/PgDayTR) etkinliğine gideceğim. Etkinliğin güzel olmasını umut ediyorum. Sabah erken saatlerinde gitmem gerekiyor, etkinlik saatinden dolayı. Ayrıca ön kayıt yapılan bir sistem olduğu için gitmezsem hoş olmaz. :)

Öğleden sonra saat 3 gibi Kahve festivaline gideceğim. 45 Liraya bilet aldım. O biletin hakkını vereceğime inanıyorum. :) En az 5 tane kahve içmeden beni oradan çıkartamazlar!!! :)

IMG_20180917_130808_Bokeh.jpg

Kahve severlere etkinliğin haberini vermem istedim. Etkinliğe ulaşmak için : https://twitter.com/istcoffeefest

Sort:  

Geçen sene gittik. Bu sene de pazar sabah seansına gideceğiz. Azimli olursan 10 tane bile içersin ama kafein koması garanti. Biz çok keyif almıştık :)

Geçen sene gitmek çok istiyordum ama staj zamanı Istanbulda olduğum ve okula gitmem gerektiği için kaçırmıştım. Şimdi acısını çıkartma zaman!!

Hiç şikayetçi olmam doğrusu 10 tane içmek için. Kahve sevdiğim bir tad. :) Biraz zorlamak kahve tadlarını anlamak için güzel olabilir. :)

Biz de Ece ile pazar öğleden sonraki seansa katılacağız, madem öyle Cumartesi günü olan izlenim ve tecrübelerini de aktarabilirsen bizim için harika olur.

Cumartesi akşama doğru bir yazı gelmiş olur büyük ihtimal. :) Pazar sabahına alsaymışım bileti birçok kişi ile kesişecekmişim. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64207.05
ETH 3065.15
USDT 1.00
SBD 3.87