You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ah o çocukluk günlerim. #part 2

in #tr7 years ago

Şaka Maka eskiyoruz işte 😟 o değilde sokakta biz de en çok 9 aylık oynardık 😂😂😂 canımın içi çocukluğum yaa 😏

Sort:  

Şaka bir tarafa, kız oyunlarından en çok ip atlama hoşuma giderdi. Daha doğrusu bir tek bu oyunlarını severdim. Hoplamak zıplamak tan mıdır nedir bilemem. Şimdi pikniğe gittiğimiz zaman benim kızlar ip atlama oynuyorlar, ben de araya kaynak oluyorum.
Yaşlandık be üstad :))

Biraz daha ortak bir oyun; ondan olsa gerek :) Yaş almak fiili bana hep ürkütücü gelmiştir malesef ki ! Ama döngü bu işte yapacak birşey yok. Önemli olan geçen yılların içini doldurabilmek ...

Sıkıntıda bundan kaynaklanıyor sanırım. Geçen yılların içini dolduramıyoruz

Bir şekilde olmuyor ... olduramiyoruz ...
Dolmuyor işte ... Dolduramiyoruz ...
🙃

Bir şekilde olacak ... olduracağız ...
Dolacak işte ... Dolduracağız ...
:)))

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65637.68
ETH 2661.86
USDT 1.00
SBD 2.81