Yine Aylardan Kasım - Geceye Bir Şarkı Bırak

in #tr6 years ago

Hep ÇOCUK kaldı yüreğim...
İnsanları hep İYİ bildim...
Dünya bir PANAYIR yeriydi...

Ben hep DÖNME DOLABA bindim...
Ne dolaplar dönüyormuş meğer...
Yazık ki, Çok Geç ÖĞRENDİM...


Ne zaman bu şarkıyı dinlesem mdoum bir şekilde düşer ve kendimi geçmişe doğru bir hayal dünyasına sürüklerim. Sanırım 2010 lu yıllar civarıydı bu parça ile tanışamam ve her denk geldiğimde atlamadan mutlaka dinlediğim nadir müziklerden birisidir.

Zaten sanatçının zirve eseri olarak bu şarkıyı görürürm. Tabiki benimle yanı fikirde olmayanlarda muhakkak olacaktır. Saygı duymak gerekir sonuçta zevkler ve renkler tartışılmaz.

Parçadaki eksiklik gördüğüm sözler ile uyumlu bir klibinin olamamasıdır. İnsanlarda bu eksikliğin farkına varmış olmalıki video platformlarında bunun ile ilgili onlarca filmlerden kareler seçilerek çalışmalar bulmak mümkündür.

Son olarak şarkıya gelecek olursam mutlaka her aşkın bir yarası ve o yaraya tuz basan hatıraları depreştiren şarkılar olacaktır. İşte buda tam o türe girmektedir. Szöleri daha dikkatli dinlenmesi gereken bir türdür.

Yine sözü çok uzatmadan Tual isimli sanatçımızın Kasım isimli parçasını sizlerin beğenisine sunuyorum. Loş bir ortamda gecenin karanlığında yalnız başına iyi gidecek bir müziktir.



Music


Şimdiden tekrar tekrar dinlemeler dileyerek bir sonraki postumuzda buluşmak üzere veda ediyorum. Hoşçakalın dostlar...

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66785.29
ETH 3229.75
USDT 1.00
SBD 4.30